Nieuwe toestel niet ontvangen, maar wel getekend

  • 24 August 2022
  • 1 reactie
  • 85 x bekeken

Vandaag een mail gekregen van PostNL waarin staat dat mijn toestel (iphone 13) is bezorgt. Bovendien is er ook nog eens getekend terwijl de bezorger niet bij mijn deur is geweest. 

PostNL spreekt de bezorger aan en doet er verder niks mee en TELE2 gaat een onderzoek starten wat nog even kan duren. Mijn nieuwe abbonement is gestart en de toestel is zoek.

Ik wil tele2 vragen om af te zien van deze diefstalgevoelige bezorgmethode waarbij de bezorger zelf een krabbeltje kan zetten en aan kan geven dat het pakketje is bezorgd. Ik moet vervolgens deelnemen aan een onderzoek om te bewijzen dat ik de toestel niet heb ontvangen.
 

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Yakup,

Ik vind het niet fijn om te horen dat je nieuwe toestel niet is bezorgd! Goed dat je direct een onderzoek hebt laten starten. Ik had je graag een andere ervaring gegeven, waarbij je je toestel direct in handen zou hebben. Mijn excuses hiervoor!

Ik geef je feedback absoluut door bij mijn collega’s. Laat je het me weten als je de uitslag van het onderzoek hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat jouw toestel snel terecht is of dat je snel een nieuwe mag ontvangen.

Groetjes,

Marciano

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Yakup,

Ik vind het niet fijn om te horen dat je nieuwe toestel niet is bezorgd! Goed dat je direct een onderzoek hebt laten starten. Ik had je graag een andere ervaring gegeven, waarbij je je toestel direct in handen zou hebben. Mijn excuses hiervoor!

Ik geef je feedback absoluut door bij mijn collega’s. Laat je het me weten als je de uitslag van het onderzoek hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je en ik hoop dat jouw toestel snel terecht is of dat je snel een nieuwe mag ontvangen.

Groetjes,

Marciano

Reageer