beantwoord

Hoelang duurt verwerking annulering

  • 8 October 2022
  • 3 reacties
  • 72 x bekeken

Gisterenavond na verlenging met toestel alsnog geannuleerd via de link naar de AMP groep ivm de late levering eind volgende week. Dit werd namelijk anders voorgespiegeld tijdens gesprek met klantenservice.🤔
Daarna via Belsimpel alsnog verlenging met toestel geactiveerd en afgerekend( want die leveren wel de volgende dag…😃.). nu dus niet……Want status bij  Belsimpel staat schijnbaar nog op goedkeuring van Tele2. Hoe lang gaat het duren voordat de administratie bij Tele2 de zaken verwerkt heeft? Ben nu een dag verder en nog steeds in de wacht.☹️( nog afgezien van de € 450,= die ik al had overgemaakt naar Tele2…😡).

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 10 October 2022, 09:58

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Hans,

Niet fijn om te horen dat je had verwacht dat je toestel eerder geleverd zou worden. Het kan 2 werkdagen duren, voordat de annulering is verwerkt. Zodra dit is verwerkt kun je inderdaad pas een nieuwe bestelling plaatsen. Ik verwacht dat dit dinsdag of woensdag is. Je ontvangt uiteraard een mail over de annulering. De aanbetaling ontvang je binnen 14 werkdagen terug.

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar en ik hoop dat je je toestel snel mag ontvangen! 😄

Groetjes,

Marciano

Dank voor het bericht, ik ga het wel zien deze week. Jammer dat er niet van te voren verteld wordt dat de AMG groep niet in het weekend en maandag levert.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hans,

Geen dank! Niet fijn om te horen dat je niet volledig op de hoogte bent gebracht. Op deze pagina kun je alle tijdvensters van AMP zien. Ze bezorgen wel op maandag en in het weekend. Wellicht waren de dagen die jij wilde al volgeboekt?

Reageer