beantwoord

Retourneren iPhone 14 en abonnement

  • 2 November 2022
  • 2 reacties
  • 107 x bekeken

Goedenavond,

Ik heb al verschillende pogingen gedaan om een toestel -wat ik bij een abonnement besteld heb- te retourneren.
Maar ondanks diverse beloftes heb ik nog steeds  geen mail ontvangen om het terug te sturen. 

Inmiddels raak ik hier behoorlijk geïrriteerd van, maar maak ik mij ook zorgen. 

Het geld wat ik betaald heb, heb ik dus nog niet terug en ik kan ook geen nieuw toestel/abonnement regelen omdat dit nog niet afgehandeld is.

Ook loop ik inmiddels het risico dat ik straks ineens geen abonnement meer heb en mijn telefoonnummer kwijt ben, wat grote gevolgen kan hebben voor mijn bedrijf. 

Wanneer wordt dit nu eindelijk opgepakt en opgelost?

icon

Beste antwoord door carbear 4 November 2022, 11:32

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Dat klinkt niet heel handig zo..
moet je het toestel nog terugsturen? Belangrijkste is dan om de hele bestelling te annuleren binnen 14 dagen, volgens mij gaat dat via de helpdesk. Telefonistch of chat / webcare. 

Als het toestel terug is dan krijg je binnen 14 dagen het geld terug als het toestel in orde is.. heb je het toestel gebruikt? 

hoe dan ook is het snelste om via een direct kanaal een collega van de helpdesk te spreken.https://www.tele2.nl/klantenservice

Reputatie 7
Badge +12

Hi Petra,

Wat @carbear zegt klopt helemaal! Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's? Zo niet, lukt het dan wel om je bestelling te annuleren en terug te sturen via deze pagina? We horen het graag van je! 

Groetjes,

Marciano

Reageer