Verkeerd e-mailadres bij bestelling

  • 29 October 2022
  • 2 reacties
  • 70 x bekeken

Goeieavond , 

Ik heb een paar uur geleden een bestelling geplaatst gaat over de iPhone 14 plus paars, ik werd door gestuurd naar de iDeal link om te betalen alleen werd het best snel afgesloten , waardoor er stond 'Winkelmand’ leeg.

alleen kwam ik er achteraf achter dat ik de verkeerde e-mail heb ingevuld ‘tyronvalentino14@gmail.dom’ nu is mijn vraag of de bestelling is gelukt ? Kan namelijk veder niks vinden heb ook niks gekregen via de sms vandaar dat ik het maar zo probeer. 

hoop snel reactie te krijgen.

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey @preciiousssx is het inmiddels gelukt? Ik zie dat mijn collega de bevestigingsmail dit weekend naar het juiste e-mailadres heeft gestuurd. Is het gelukt met de betaling en het inplannen van een bezorgafspraak met AMP? We horen het graag van je! 😊

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Is er iets afgeschreven van je rekening? Daar staat dan vaak een bestelnummer of een referentie in. Je kan dan het beste even bellen of chatten met Tele2. Momenteel zijn er geen moderators online op het forum

Reputatie 7
Badge +12

Hey @preciiousssx is het inmiddels gelukt? Ik zie dat mijn collega de bevestigingsmail dit weekend naar het juiste e-mailadres heeft gestuurd. Is het gelukt met de betaling en het inplannen van een bezorgafspraak met AMP? We horen het graag van je! 😊

Reageer