beantwoord

Hoezo is mijn abbonement verlengd?

  • 29 September 2022
  • 7 reacties
  • 100 x bekeken

In juni 2019 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S8+ en in januari 2021 heb ik een 24 maanden abonnement genomen voor de Samsung Galaxy S21+. Hoezo staat er in mijn Tele 2 app dat mijn abonnement start in september 2021 en verloopt tot augustus 2024?

icon

Beste antwoord door Murat66 10 October 2022, 01:56

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Murat66,

Ik wilde er zojuist voor je induiken, maar ik zie dat je donderdag al contact hebt gehad met mijn collega. Is het inmiddels duidelijk? Wat was er uit dit gesprek gekomen? Ik hoor het graag van je! 

Ik dacht dat ik het begreep, maar toch niet. Tijdens het gesprek kon ze niet zien wanneer ik mijn vorige abonnement had. Na het gesprek ben ik er naar gaan kijken en heb ik het gevonden. Ik begrijp het nog steeds niet.

ik denk dan 24 + 24= 48 maanden

moet ik dan niet juni 2023 gewoon klaar zijn met mijn contracten? Dan zijn ze toch niet meer geldig vanaf juni 2023?

Reputatie 7
Badge +12

Hey Murat,

No worries, ik duik er graag voor je in! Gaat het om één nummer of heb je twee losse abonnementen?

Ik zie in je Tele2 namelijk het volgende:

  • Je oude abonnement liep van 20 juni 2019 t/m 19 juni 2021. 
  • Je nieuwe abonnement loopt van 1 september 2022 t/m 31 augustus 2024. 

Deze zijn allebei inderdaad 24 maanden, echter is het nieuwe abonnement niet direct na afloop van je oude abonnement ingegaan. Dit kan uiteraard makkelijk het geval zijn. Als je contract afloopt, blijft je abonnement doorlopen zoals je gewend bent. Zo zorgen we ervoor dat je altijd bereikbaar bent. Tussen 19 juni en 1 september liep je oude abonnement gewoon door. Het voordeel hiervan is, dat je op elk gewenste moment je abonnement kunt verlengen. Ik gok dat je dit in augustus hebt gedaan, waardoor je nieuwe (en huidige) abonnement op 1 september is gestart, klopt dat?

Als je een ordernummer voor me hebt van je nieuwe abonnement, kan ik het nog eens echt goed checken. 😄

Hey Marcio,

Mijn ordernummer is 9021280.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Murat,

Thanks voor je ordernummer. Wat apart, ik kan je bestelling niet terugvinden. Wellicht omdat deze al een tijdje geleden gedaan is. Ik zie namelijk wel dat dit abonnement op 27-01-2021 is aangevraagd. Het is me een beetje onduidelijk, omdat ik de bestelling zelf niet meer kan terugvinden. 

Je kunt nog even bellen met mijn collega’s van Sales. Wellicht dat zij meer kunnen vinden over de bestelling. Ze zijn op 0800-1602 te bereiken.

Laat je het me weten als je ze hebt gesproken? Ik hoor het graag, ben erg benieuwd! 

Ik heb contact opgenomen, uiteindelijk bleek het dat tele2 een fout heeft gemaakt in de administratie. Mij is verteld dat ze dit fout gaan doorgeven en dat er contact met mij opgenomen zal worden, ik wacht nu op antwoord.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Murat,

Goed om te horen dat je ze hebt gesproken en dat ze e.e.a. konden verduidelijken! Ik hoop dat ze snel contact met je opnemen. Laat je het me weten als je ze nogmaals hebt gesproken? Ik hoor het graag van je.

Voor nu een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer