Ik heb dinsdag 25 oktober een telefoon met abonnement gekocht bij Tele2. Het zou woensdag bezorgd worden door PostNL, maar 's avonds veranderde het bericht in "Fout bij bezorging zending. Nadere informatie volgt" maar ik heb geen verdere informatie ontvangen. Ik heb vrijdag PostNL gebeld en ze zeiden dat ze niets kunnen doen tenzij de afzender (Tele2) een onderzoek start. Daarna heb ik Tele2 gebeld en ze zeiden dat ze geen onderzoek kunnen starten tenzij PostNL de bezorgstatus wijzigt. Dus beide bedrijven wijzen naar elkaar en ik weet niet wat ik moet doen om mijn telefoon te ontvangen, waar ik al veel geld voor heb betaald. Heeft iemand een soortgelijke situatie meegemaakt? Wat kan ik doen?
Hi
Geeft de T&T aan dat je pakket bezorgd is, terwijl dit niet zo is? Dan pas kunnen wij een onderzoek starten óf als de status minstens 5 dagen niet is bijgewerkt. Wacht nog even 2 dagen af, is er dan nog geen update in de T&T? Dan start ik donderdag direct het onderzoek voor je.
Groetjes,
Marciano
Hoi, dat klopt helemaal! Als er morgenavond/donderdagochtend niks aan de status is gewijzigd, stuur me dan een berichtje, dan kan ik het onderzoek starten.
Hey
Hi, even een update: Ik zie dat het onderzoek inmiddels loopt en dat PostNL ermee bezig is. Ik zal de case regelmatig checken, maar zou je mij ook op de hoogte willen houden als het toestel bijvoorbeeld alsnog bezorgd wordt? Ik hoop dat het snel gaat en dat je je toestel snel in handen hebt. Mocht je vragen hebben over de status van het onderzoek, laat het me dan weten. Dan geef ik je graag tussentijdse updates!
Hey
Hoi
Dat gezegd hebbende zie ik dat het onderzoek is afgelopen en dat er een nieuw toestel jouw kant op komt. Deze aanvraag staat nu uit bij mijn collega's die dit voor je in orde gaan maken. Zij zullen heel binnenkort dan ook contact met je opnemen. Laat het me alsjeblieft weten als ze dit hebben gedaan. Zodra je nieuwe toestel is bezorgd en je nieuwe abonnement is ingegaan, kijk ik of ik een passende compensatie voor je kan regelen.
Hi
Hi, even een update: Ik zie dat het onderzoek inmiddels loopt en dat PostNL ermee bezig is. Ik zal de case regelmatig checken, maar zou je mij ook op de hoogte willen houden als het toestel bijvoorbeeld alsnog bezorgd wordt? Ik hoop dat het snel gaat en dat je je toestel snel in handen hebt. Mocht je vragen hebben over de status van het onderzoek, laat het me dan weten. Dan geef ik je graag tussentijdse updates!
Hoi, superfijn dat je toestel is geleverd! Ik heb je account er direct bij gepakt en ik zie in de MijnTele2 webversie dat je nieuwe abonnement op de 14e is gestart. Hier zie ik ook je nieuwe (data)bundel en je toestelkrediet staan. Zou je dit voor me willen controleren via de webversie? Het kan zijn dat de app achterloopt, wellicht helpt het om deze opnieuw te installeren.
Onder het kopje ‘Abonnement’ kun je zowel ‘huidig’ als ‘oud’ abonnement zien. Zat je daar misschien in het tabje van het oude abonnement?
Heeft je nieuwe toestel misschien gelijk een software update gedaan en alle apps weer gedownload? Dan kan het hard gaan... 1 december krijg je weer een nieuwe databundel.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.