Ik heb op maandag 21 november bij gsmweb.nl een telefoon besteld met abonnement bij tele2. Had al een simonly abonnement bij tele2. Telefoon was op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd worden.
Dinsdag 22 november s'morgens rond 10:00 uur sms gehad van tele2 met 'je blijft bij ons, wat leuk' en was mijn abonnement ook in de tele2 app omgezet naar nieuw abonnement.
Dinsdag 22 november mail verstuurd naar gsmweb.nl met de vraag waar de telefoon blijft, geen reactie.
Woensdag 23 nog geen telefoon en heb ik middels de klantenservice van gsmweb.nl een toegestuurd herroepingsformulier naar info@gsmweb.nl gestuurd.
Het is nu maandag 28 november en hoor ik van beide kanten niks.
Heb het verhaal bij de acm neergelegd en overweeg nu indien mogelijk om aangifte te doen wegens oplichting.
Iemand ervaring/advies met dit verhaal?