Geen toestel ontvangen van gsmweb.nl

  • 28 November 2022
  • 3 reacties
  • 342 x bekeken

Ik heb op maandag 21 november bij gsmweb.nl een telefoon besteld met abonnement bij tele2. Had al een simonly abonnement bij tele2. Telefoon was op voorraad en zou dus de volgende dag bezorgd worden.

Dinsdag 22 november s'morgens rond 10:00 uur sms gehad van tele2 met 'je blijft bij ons, wat leuk' en was mijn abonnement ook in de tele2 app omgezet naar nieuw abonnement.

Dinsdag 22 november mail verstuurd naar gsmweb.nl met de vraag waar de telefoon blijft, geen reactie.

Woensdag 23 nog geen telefoon en heb ik middels de klantenservice van gsmweb.nl  een toegestuurd herroepingsformulier naar info@gsmweb.nl gestuurd.

Het is nu maandag 28 november en hoor ik van beide kanten niks.

Heb het verhaal bij de acm neergelegd en overweeg nu indien mogelijk om aangifte te doen wegens oplichting.

Iemand ervaring/advies met dit verhaal?

 

eric 1 jaar geleden

Ja, het advies is om met GSMweb contact te houden. Zij zijn de verkoper en hebben de verantwoordelijkheid om de spullen aan jou te leveren. 

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je post dit op het Tele2 forum. Maar die is geen partij in het verkoopproces door Gsmweb.

Het is je eigen keuze via een retailer een product aan te schaffen. Je maakt die keuze door b.v. eigen, anderen of review ervaringen. Als je dan vragen hebt over het leerproces, of over je telefoontoestel,  bijvoorbeeld de garantie,  dan zul je ook bij de verkoper moeten zijn. Retailers leveren zelf ingekochte toestellen en combineren dat met sims van alle providers.  Door de grotere aantallen of grijze import kunnen ze vaak wat goedkoper zijn met zo'n toestel. Nooit met het abonnement. 

Je vragen kunnen dus alleen door GSMweb beantwoord worden.

Dankjewel Eric voor een zinloos antwoord.

Mijn vraag was toch duidelijk of er iemand ervaring/advies had?

Reputatie 7
Badge +12

Ja, het advies is om met GSMweb contact te houden. Zij zijn de verkoper en hebben de verantwoordelijkheid om de spullen aan jou te leveren. 

Reageer