beantwoord

zelf bezorging bepalen, maar toch niet

  • 4 February 2023
  • 3 reacties
  • 98 x bekeken

Hoi,

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengt en terwijl ik dat deed werd er duidelijk op de site aangeprezen dat ik zelf het bezorg moment kon kiezen (wat ik prettig vind want ik werk onregelmatige diensten.)

Door een onvoorziene netwerk hiccup heb ik het via de herinnering via de mail betaald. Aannemende dat ik na betaling een dag kon kiezen, maar dat was niet zo...

En nu zie ik in de mail dat het via PostNL gaat en ik helemaal niet kan beslissen wanneer mijn bezorging komt. Of een idee heb wanneer ik het nu kan verwachten.

Gezien het om best veel geld gaat, vind ik het best belachelijk.

icon

Beste antwoord door eric 4 February 2023, 21:43

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je in de post.nl app zit kun je vaak nog kiezen voor afleveren bij een afleverpunt.  Dan kun je het ophalen wanneer jij wilt.

Als je in de post.nl app zit kun je vaak nog kiezen voor afleveren bij een afleverpunt.  Dan kun je het ophalen wanneer jij wilt.

Tof maar niet echt de service die ik verwacht, zeker gezien het geweldige track record van PostNL.

Maar goed om te weten dat Tele2 'zelf het bezorg moment uitkiezen' losjes vertaald naar 'check je PostNL app en succes ermee' 👌

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ki_tje, allereerst tof dat je hebt gekozen voor de Samsung Galaxy S23! Niet leuk om te horen dat je eigenlijk zelf een bezorgdatum mocht kiezen. Heb je hier heel toevallig een screenshot van? Dan kan ik dit onderzoeken. Bij een verlenging wordt het toestel namelijk normaal gesproken door PostNL gedaan. Meer info over de bestelling vind je in dit artikel.

Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat je nieuwe toestel snel bezorgd wordt. Laat je het ons weten als je hem hebt ontvangen? Ik verwacht dat je heel binnenkort de Track & Trace van PostNL ontvangt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. We staan voor je klaar!

Groetjes,

Marciano

Reageer