beantwoord

Annuleren aanvraag nieuwe sim only

  • 12 December 2022
  • 3 reacties
  • 72 x bekeken

Ik heb op 18-11 een nieuwe Sim only unlimited internet voor €26 per maand looptijd 1 jaar aangevraagd zonder toestel. Deze zou vanaf 1-1-2023 ingang als mijn andere Sim only stopt. Incl nummerbehoud. 
Nu wil ik graag deze aanvraag annuleren voordat hij 1-1-2023 ingaat omdat ik via mijn nieuwe werkgever al een toestel met Sim only krijg. Hoe regel ik dit en kan dit nog?

icon

Beste antwoord door eric 12 December 2022, 21:27

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je kunt tot 14 dagen na de bestelling annuleren.  Daar is het nu te laat voor. Bel de klantenservice om te vragen wat het afkoopbedrag is.

Dankjewel voor het antwoord. Is het afkoopbedrag anders dan 12x maandbedrag van de Sim only dan?

Reputatie 3
Badge +1

Hi @drgudema,  goede vraag, want je wilt natuurlijk geen dubbele kosten hebben! Het klopt inderdaad wat @eric zegt, je hebt tot 14 dagen bedenktijd en die periode heb jij de mogelijkheid om jouw abonnement kosteloos op te zeggen. Ben je na deze periode van plan alsnog het abonnement op te zeggen heb je de mogelijkheid om het abonnement af te kopen. Wij zullen op dat moment de berekening voor je gaan maken en kunnen op voorhand niet zeggen wat de afkoopsom is. Wel is het zo dat je niet het gehele maandbedrag afkoopt, maar je betaalt dan 50%  van het maandbedrag in één keer af voor de periode die nog open staat. Als dit 12 maanden zijn, dan betaal je in één keer een deel van het maandbedrag af (50%) als je afkoopsom.

Groetjes,
Manouk

Reageer