beantwoord

Verlengproces loopt verkeerd

  • 4 December 2022
  • 5 reacties
  • 118 x bekeken

Ik wilde via de Tele2 app mijn mobiele abonnement verlengen met een iPhone 14 Pro. Dat ging goed tot de laatste stap: betalen. Toen ik op Credit Card klikte kreeg ik de melding dat mijn winkelwagen leeg was en er dus niets te betalen was. Nu zit ik ergens in "het midden van het proces" want niets werkt meer, zowel online niet als bij de Tele2 app:

  • als ik inlog staat er dat ik nog een factuur moet betalen, maar alle facturen zijn al betaald en die van de nieuwe iPhone zit er niet tussen
  • ik mag niet meer verlengen
  • bij een nieuwe bestelling krijg ik de melding dat mijn gegevens niet geladen kunnen worden

En nu?

icon

Beste antwoord door drijbroek 6 December 2022, 13:22

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bel even met de klantenservice.  Die kunnen die order annuleren. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey @drijbroek allereerst tof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging! Had je al contact gehad met de klantenservice? 

Zo niet, dan help ik je ook graag verder: Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat deze wel goed verwerkt is. Ook in de Tele2-omgeving zie ik je nieuwe abonnement/bestelling staan. Zie je deze ook? Ga hiervoor naar Abonnement > Nieuw. Mocht je dit ook zien en merk je dat alles goed gaat, dan is het nog even wachten tot jouw toestel op voorraad is. Wil je liever de bestelling annuleren? Laat het me dan weten. Ik kan dit ook voor je doen, zodat je zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik hoor het graag van je! 😄

Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat deze wel goed verwerkt is. Ook in de Tele2-omgeving zie ik je nieuwe abonnement/bestelling staan. Zie je deze ook? Ga hiervoor naar Abonnement > Nieuw. Mocht je dit ook zien en merk je dat alles goed gaat, dan is het nog even wachten tot jouw toestel op voorraad is. Wil je liever de bestelling annuleren? Laat het me dan weten. Ik kan dit ook voor je doen, zodat je zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik hoor het graag van je! 😄

 

Het lijkt nu wel goed in de systemen te staan inderdaad, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik kan verlengen, terwijl ik juist verlengd heb. Blijft raar. Zo krijg ik ook de vraag of ik nummerbehoud wil doen, ook dat is raar bij een verlenging.

Reputatie 7
Badge +12

Let goed op de bevestiging email. De info daarin moet kloppen.

Reputatie 7
Badge +12

Hele goede van @eric! Wil je controleren of alles goed in de mail staat?

Ik zie inderdaad ook het bericht dat je kunt verlengen. Ik gok dat de Tele2-omgeving de verlenging niet goed oppakt en dat deze er nog wel even blijft staan (totdat je nieuwe abonnement start). Deze mag je simpelweg negeren. In alle andere systemen staat het namelijk gewoon goed, geen zorgen! 😊

Reageer