Bel even met de klantenservice. Die kunnen die order annuleren.
Hey @drijbroek allereerst tof om te horen dat je bij ons blijft met je verlenging! Had je al contact gehad met de klantenservice?
Zo niet, dan help ik je ook graag verder: Goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet. Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat deze wel goed verwerkt is. Ook in de Tele2-omgeving zie ik je nieuwe abonnement/bestelling staan. Zie je deze ook? Ga hiervoor naar Abonnement > Nieuw. Mocht je dit ook zien en merk je dat alles goed gaat, dan is het nog even wachten tot jouw toestel op voorraad is. Wil je liever de bestelling annuleren? Laat het me dan weten. Ik kan dit ook voor je doen, zodat je zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik hoor het graag van je!
Ik heb je bestelling erbij gepakt en ik zie dat deze wel goed verwerkt is. Ook in de Tele2-omgeving zie ik je nieuwe abonnement/bestelling staan. Zie je deze ook? Ga hiervoor naar Abonnement > Nieuw. Mocht je dit ook zien en merk je dat alles goed gaat, dan is het nog even wachten tot jouw toestel op voorraad is. Wil je liever de bestelling annuleren? Laat het me dan weten. Ik kan dit ook voor je doen, zodat je zelf een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Ik hoor het graag van je!
Het lijkt nu wel goed in de systemen te staan inderdaad, maar ik krijg nog steeds de melding dat ik kan verlengen, terwijl ik juist verlengd heb. Blijft raar. Zo krijg ik ook de vraag of ik nummerbehoud wil doen, ook dat is raar bij een verlenging.
Let goed op de bevestiging email. De info daarin moet kloppen.
Hele goede van @eric! Wil je controleren of alles goed in de mail staat?
Ik zie inderdaad ook het bericht dat je kunt verlengen. Ik gok dat de Tele2-omgeving de verlenging niet goed oppakt en dat deze er nog wel even blijft staan (totdat je nieuwe abonnement start). Deze mag je simpelweg negeren. In alle andere systemen staat het namelijk gewoon goed, geen zorgen!