Telefoon besteld op 17-01 en verzonden op 18-01. Zou de volgende dag geleverd worden tussen 15:30 & 17:30. Rond 16:30 kreeg ik de melding bezorging is mislukt. Vervolgens is het pakket terug geweest naar het sorteercentrum. De volgende dag (20-01) om 11:01 kreeg ik weer de melding dat het pakket onderweg is. Deze status staat er tot op de dag van vandaag nogsteeds. Meerdere keren contact gehad met PostNL en die geven aan dat het toch wel is geleverd 20-01 om 11:49. Meerder keren naar het PostNL punt geweest waar het zou moeten liggen en die hebben het pakket niet. Ondertussen afgelopen maandag 23-01 een onderzoek laten starten. Tot op heden geen antwoord gehad van Tele2. Meerdere keren gebeld ook en die geven aan ‘mijn collegas zijn ermee bezig’. Ook nogmaals contact gehad met PostNL en die geven aan niks van een onderzoek te zien. Ik krijg totaal geen informatie. Ook gevraagd of ik al een ander toestel kan ontvangen en dat ‘kan’ niet totdat het onderzoek is afgerond. Ik kan en mag nu niks en moet verplicht wachten tot het onderzoek is afgerond (al duurt dat weken/maanden). Totaal ontevreden met deze service.
Toestel niet ontvangen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.