Geld geannuleerde bestelling nooit ontvangen

  • 8 March 2023
  • 6 reacties
  • 145 x bekeken

Op donderdag 9 februari had ik een s23 ultra groen besteld en daarvoor een aanbetaling gedaan van 285,41. Op de website stond dat deze leverbaar was. Echter bleek dat de levering pas over 4 weken zou zijn. Met een medewerker gesproken en inderdaad. Toen ik de site refreshde bleek hij ineens pas over 4 weken leverbaar te zijn. Afijn. De bestelling geannuleerd en de zwarte besteld. Wederom een aanbetaling gedaan van 285,41. Het is nu ondertussen 8 maart en ik heb mijn geld van de geannuleerde bestemming nooit meer ontvangen. 2x de klantenservice gebeld. 2x is mij verteld dat het doorgestuurd zou worden naar de desbetreffende afdeling en dat ik mijn geld op maandag terug zou krijgen. Dit is ondertussen anderhalve week geleden.

 

Marciano van Tele2 1 jaar geleden

Hey Enno, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je de Samsung Galaxy S23 Ultra hebt besteld. Ik snap heel goed dat je zit te wachten op de terugstorting. Normaal gesproken wordt de bijbetaling binnen 14 kalenderdagen teruggestort, maar blijkbaar is hier iets niet goed gegaan. Geen zorgen, ik zie dat mijn collega op 28 februari de terugstorting voor je heeft aangevraagd. Je ontvangt dan na twee weken het geld. Dit zal dus rond 14 maart zijn. Houd het even in de gaten en laat je me volgende week weten als je het hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Enno, allereerst van harte welkom op de Community! Tof om te horen dat je de Samsung Galaxy S23 Ultra hebt besteld. Ik snap heel goed dat je zit te wachten op de terugstorting. Normaal gesproken wordt de bijbetaling binnen 14 kalenderdagen teruggestort, maar blijkbaar is hier iets niet goed gegaan. Geen zorgen, ik zie dat mijn collega op 28 februari de terugstorting voor je heeft aangevraagd. Je ontvangt dan na twee weken het geld. Dit zal dus rond 14 maart zijn. Houd het even in de gaten en laat je me volgende week weten als je het hebt ontvangen? Ik hoor het graag van je!

@Marciano van Tele2 helaas nogsteeds niks ontvangen. Inmiddels 5 weken verder dan de oorspronkelijke annuleringsdatum. Erg jammer

Reputatie 7
Badge +12

Hi Enno, ik snap dat je de terugstorting graag al gehad. Ik heb mijn collega’s direct gemaild met de vraag de terugstorting op te zoeken en me meer informatie te geven. Zodra ik reactie heb hoor je het van me!

@Marciano van Tele2 ik heb een verzoek gekregen om een betalingsbewijs op te sturen. Ze zijn mijn betaling namelijk kwijt.

Daar heb ik reactie opgegeven met het betalingsbewijs en ze wilde ook de andere betaling nog inzien.

Ik vind het echt van der zotte dat ik mijzelf moet bewijzen tegenover tele2. Het was immers een ideal betaling dus dit zou niet zo lastig moeten zijn.

We zijn inmiddels nu anderhalve maand verder en dus nogsteeds nergens.

Vind het erg jammer, jij kan er trouwens niks aan doen. Je hebt je best gedaan.

@Marciano van Tele2 hi, heb je nog een update ontvangen? Ik had de betaalbewijzen opgestuurd. Echter nooit een reactie gehad.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Enno, ik verwachtte gisteren een antwoord, maar ik heb nog niets ontvangen. Ik zie nu dat ik bij mijn aanvraag geen betaalbewijs had meegestuurd (deze vergat ik aan je te vragen, mijn fout). Nu zie ik gelukkig dat mijn collega gisteren opnieuw heeft gemaild om te betaling terug te storten en hier zit jouw betaalbewijs wel bij. Mijn collega’s reageren meestal binnen 7 dagen, dus ik verwacht dat we op woensdag 29 maart meer duidelijkheid hebben. Mijn excuses voor de vertraging, maar hiermee moet het helemaal goed komen!

Ik snap heel goed dat je er zo over denkt, naar mijn idee zijn iDeal-betalingen inderdaad ook gemakkelijk op te sporen, maar ik ben daar geen expert in, ik geloof dus wel dat er goed ingedoken moet worden, het zijn natuurlijk geen kleine bedragen waar het over gaat.

Ik deel de case graag hier, zodat ik hem volgende week ook in de gaten kan houden voor updates: 62588579. Mocht ik alsnog reactie ontvangen van mijn collega’s, dan hoor je uiteraard eerder van mij.

Fijn om te horen dat je het mij niet kwalijk neemt. Ik doe inderdaad m’n best voor je en dat blijf ik doen totdat je de terugstorting hebt ontvangen. Geen zorgen, ik weet uit ervaring dat het even kan duren, maar uiteindelijk komt het écht bij je terug!

Reageer