De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hello . I got new phone nearly a year ago with number but havent activated it never before because i using it as extra phone on occasions as i already got my main phone . I wanted to login in my tele2 to see certain things about my subscription but noticed it’s Odido now but it ask some kind of code send to my number which i can’t receive because the number isn’t activated. is it still possible to activate it after this long time or what should i do to get in my odido account ?
Deze week geprobeerd een multisim te koppelen aan mijn Odido abonnement in verband met de aanschaf van een Samsung watch 6. Op de website van Odido blijkt dat mogelijk te zijn. Ik kom er nu achter dat dit voor oud Tele-2 klanten helemaal niet mogelijk is. Hier staat niets over op de website, geen disclaimer oid.Hierover contact gehad met de klantenservice maar ook daar geen oplossing anders dan lopend contract uitzitten. Teleurstellende ervaring en het resterende gevoel is dat ik blijkbaar een halve klant ben van Odido.Thanks Odido
Goedemiddag,Ik zou graag mijn pukcode willlen opvragen. Dit gaat helaas niet via mijnodido vanwege tweestaps verificatie.
Hi there, On Wednesday 16th August, I cancelled my Tele2 mobile subscription. I received an email confirmation from Tele2 stating “Your subscription will be terminated on September 16, 2023. Your mobile number [removed by moderator] will also expire.” Yesterday on September 12th, I registered with my new provider as the 16th September was approaching and I wanted my number to be ported and not expire. However, I then received an email from Vodafone stating that Tele2 had informed them that my number could only be transferred to Vodafone on 16th October. Could you please assist? I want my number to be released/ported over on 16th September, that is why I cancelled it one month earlier on 16th August. Thanks,Kelsey
Goedemorgen,Ik moet mijn Puk-code invoeren, maar ik kan deze niet inzien op Mijn Tele2 account doordat ik moet inloggen met tweestapsverificatie. Is er een andere manier om mijn Puk-code te ontvangen?
Krijg geen mailtjes binnen van tele2 ook niet in de spam
Hey, mijn abonnement is verlopen en nu heb ik een prepaid kaartje totdat mijn nieuwe telefoon binnen komt. Dit prepaid kaartje heeft zijn eigen nummer maar ik wil nummerbehoud aanvragen bij mijn nieuwe provider alleen ik kan niet meer op mijn oude nummer. Is dit te verhelpen?
Beste, Ik kan momenteel niet meer mijn simkaart in doordat ik geen puk-code heb, ik wil deze graag opvragen. Ik heb mijn sim-kaart waarop de code staat niet meer en ik kan mijn account niet meer in doordat er om een 2FA-code wordt gevraagd. Deze wordt gestuurd naar mijn mobiele nummer, maar hier kan ik niet door de ontbrekende pukcode. Ik heb ook een ander account moeten aanmaken om in contact te komen. Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk kunnen helpen.mvg,Yaël
Doordat mijn sim is geblokkeerd heb ik mijn pukcode nodig. Ik kan niet inloggen in mijn tele2 omdat ik 2 stapsverificatie nodig heb. Waarvoor ik mijn simkaart nodig heb. Ondertussen zit ik in het buitenland en kan helemaal niks. Hoe kan ik nu mij pukcode opvragen /ontvangen?Ik hoop op een betere reactie dan de waardeloze chatbot.
Hoi ik ben mijn pukcode kwijt en door de tweestaps verificatie kan ik ook niet inloggen op mijn tele 2
Ik heb sinds een week problemen met wifi op mijn iPhone 13. Sommige specifieke apps werken niet, sommige zonder problemen. Verder in huis heeft niemand hier problemen mee. Wat kan ik doen? Ik heb wifi al een keer ‘’vergeten’’ en opnieuw ingelogd, maar dit heeft geen effect gehad.
Vanmiddag moest ik ineens mijn pukcode invullen terwijl ik bezig was op mijn telefoon? Niet eens 3x een kans gehad om mijn pincode in te vullen.Mijn abonnement heb in al jaren en ik kan niet 123 het pasje vinden waar de code op staat. In de app van odido/tele2 kan ik niet inloggen ivm de tweestapsverificatie.Morgen ga ik op vakantie dus een winkel opzoeken om het te regelen is ook geen optie.Help?
Hoi! Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?
Heb op 23 november 2022, mijn abonnement verlengd bij Tele2. Op dat moment was er een actie dat 5G in mijn bundel zal worden toegevoegd. Ik heb gehoren gekregen dat het een fout van het IT-systeem is. Zag onlangs dat het opgelost is bij een andere klant op dit forum, nu vraag ik me af of het ook bij mij opgelost kan worden.
Ik probeer mij aan te melden voor een Sim only abonnement. Bij het invullen van mijn bankrekeningnummer stuit ik echter op het probleem dat alleen Nederlandse IBAN rekeningnummers ingevuld kunnen worden.Ik heb echter een Europees rekeningnummer met volledige ondersteuning van SEPA betalingen.Ik heb inmiddels de klantenservice gebeld maar die stellen dat alleen Nederlandse bankrekeningen kunnen worden gebruikt. Ook ben ik bij de MediaMarkt geweest, die mij ook een abonnement weigeren van Tele2 of andere providerAls het echt niet mogelijk is om een SEPA bankrekening te gebruiken dan is dit een overtreding van artikel 9 van de SEPA regeling en is er sprake van SEPA en IBAN-discriminatie.https://www.dnb.nl/betalen/elektronisch-betalen/sepa-en-iban-discriminatie/Graag verneem hoe ik mij kan aanmelden met mijn Europese IBAN rekening.(En ja, dit is een redelijk gepikte topicstart van MacB). TMobile heeft geen maandelijks opzegbaar opties icm unlimited EN is veel duurder. Graag een reactie van
Ik heb op 29 augustus alvast m’n abonnement veranderd (meer data) voor september. Maar nu vraag ik me af, betaal ik nu het oude abonnement van aug + het nieuwe erbij? Ff 16 euro voor 2 dagen terwijl ik t niet eens nodig heb nu. Dat zou wel naar en flauw zijn. Ughh Groet,Robert
Ik wil mijn abo gaan verlengen inclusief een nieuwe mobiel. Ik ben al jaren klant bij Tele2 en ik heb 3 Tele2 abonnementen op ons adres. Wat mij opvalt is dat als ik als bestaande klant een nieuw abo incl. mobiel wil afsluiten ik dezelfde maandkosten krijg gepresenteerd als een nieuwe klant. Zijn er geen voordelen meer voor de vaste klant?
Na lang wikken en wegen besloten om mijn abonnement met een nieuwe toestel te verlengen. Zat te kijken naar de Samsung galaxy flip 5, kwam op €51 per maand uit. Echter wanneer ik inlog en wil verlengen moet ik opeens €53 per maand betalen!?! Klopt dit echt dat tele2 zijn vaste klanten meer laat betalen.…heb ook nog eens t mobile thuis voor een flink bedrag.
Ha, Ik heb een nieuwe simkaart gekregen via een medewerker die hier werkt (Marciano) en ik moest laten weten wanneer die binnen was om te activeren.Ik heb momenteel mijn SIM-kaart ontvangen, maar ik heb geen toegang op de website om te activeren. Wie helpt? Groetjes, Merel
Ik heb eergisteren een nieuw abonnement bij Tele2 afgesloten. Ik heb hiervoor gekozen voor nummerbehoud vanuit mijn vorige provider. Hiervoor heb ik een range opgekregen en er staat dat dit kan vanaf 29 september. Ik heb echter geen mogelijkheid gezien om deze datum door te geven bij Tele2. Ik zou dit graag vanaf de eerst mogelijke datum in willen laten gaan. Verder zag ik dat er momenteel een ander nummer gekoppeld is aan de simkaart. In mijn contract staat dat mijn abonnement pas werkt vanaf het moment dat het nummerbehoud is doorgekomen. Ik zou echter het liefst het abonnement per direct hebben laten ingaan, eventueel met een ander nummer, en dan later overschakelen op mijn huidige nummer en het nieuwe laten vervallen. Is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de hulp en vriendelijke groet.
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Nu werd vanochtend mijn nieuwe abonnement overgezet waardoor ik helemaal geen bereik meer heb en het activeren werkt dus dan ook niet. Kan iemand mijn tele2 activeren?
Goedemiddag,ik wilde gebruikmaken van een nieuwe actie en een contract van 2 jaar met jullie aangaan. Ik heb tot december 2022 een 2 jarig contract bij Tele2 gehad.Nu is het probleem dat ik nooit mijn contract heb verlengd. Wel staat er in de app dat ik momenteel een vast contract heb bij Tele2. Terwijl ik in een flexibel contract zou moeten zitten nadat mijn vaste contract verloopt. Daarnaast kan Tele2 mij geen geldig contract tonen waaruit blijkt dat ik nog tot december 2022 gebonden ben. Als ik in de app naar mijn contract ga, krijg ik mijn oude contract te zien. Dit controleren is verlopen en dus niet meer relevant. Ik hoop dat ik geholpen kan worden, ik wil namelijk graag gebruik maken van de nieuwe aanbieding. Met vriendelijke groet,Daan
Beste, Mijn telefoon is helaas in de grachten gevallen, waaronder ook de simkaart.Ik wil graag een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer, maar ik kan deze nergens normaal en fatsoenlijk aanvragen. Ik heb geen tele2 account waar het nummer aan gekoppeld is en kan worden.. en je hebt een SMS-controle nodig om dit te kunnen en mogen regelen, wat lastig gaat zonder telefoon. Tevens bellen naar de klanten service kan niet, vanwege geen telefoon. Hoe kom ik nu aan een simkaart met hetzelfde nummer? hoe wordt de oude simkaart geblokkeerd? Help me out PLEASE. Veel liefs, Merel
My SIM card is inactive, I recently got a new SIM card with number porting. I got a message saying the number porting is done done today at 8:30, and my old service provider is now no longer active. So I don’t have service for either right now. How do I activate my Tele2?
Mijn telefoon is gestolen en nu kan ik ook geen nieuwe simkaart aanvragen omdat ik geen SMS kan ontvangen om in MijnTele2 in te loggen.Ik heb ook geen andere telefoon die ik kan lenen om de klantenservice te bellen. Hoe kan ik nu toch een nieuwe simkaart ontvangen ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.