beantwoord

Simkaart vervangen

  • 31 August 2023
  • 1 reactie
  • 38 x bekeken

Beste, 

 

Mijn telefoon is helaas in de grachten gevallen, waaronder ook de simkaart.

Ik wil graag een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer, maar ik kan deze nergens normaal en fatsoenlijk aanvragen. Ik heb geen tele2 account waar het nummer aan gekoppeld is en kan worden..  en je hebt een SMS-controle nodig om dit te kunnen en mogen regelen, wat lastig gaat zonder telefoon. Tevens bellen naar de klanten service kan niet, vanwege geen telefoon.

 

Hoe kom ik nu aan een simkaart met hetzelfde nummer? hoe wordt de oude simkaart geblokkeerd? Help me out PLEASE.

 

Veel liefs, Merel

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 31 August 2023, 15:48

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hi Merel, allereerst van harte welkom op de Community! Jeetje, wat naar dat je telefoon in de grachten is gevallen. Geen zorgen, ik help je direct verder aan een nieuwe simkaart en als je mij de volgende informatie via een privébericht stuurt, blokkeer ik ook direct je oude simkaart! Geen zorgen, als je een nieuwe simkaart ontvangt staat deze automatisch gelinkt aan je huidige nummer.

  • Postcode + huisnummer
  • Laatste 4 cijfers van je IBAN
  • Geboortedatum

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

 

Reageer