beantwoord

Multisim voor oud Tele-2 klanten

  • 21 September 2023
  • 2 reacties
  • 445 x bekeken

Deze week geprobeerd een multisim te koppelen aan mijn Odido abonnement in verband met de aanschaf van een Samsung watch 6. 

Op de website van Odido blijkt dat mogelijk te zijn. Ik kom er nu achter dat dit voor oud Tele-2 klanten helemaal niet mogelijk is. Hier staat niets over op de website, geen disclaimer oid.

Hierover contact gehad met de klantenservice maar ook daar geen oplossing anders dan lopend contract uitzitten. Teleurstellende ervaring en het resterende gevoel is dat ik blijkbaar een halve klant ben van Odido.

Thanks Odido

icon

Beste antwoord door eric 21 September 2023, 13:30

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

hoi @brugk000 ,

Alleen de naam is aangepast, alle voorwaarden, prijzen en mogelijkheden zijn gelijk aan wat je had onder de oude naam.

Zodra je kan verlengen naar de nieuwe Odido proposities komen ook deze nieuwe mogelijkheden ter beschikking.

hoi @brugk000 ,

Alleen de naam is aangepast, alle voorwaarden, prijzen en mogelijkheden zijn gelijk aan wat je had onder de oude naam.

Zodra je kan verlengen naar de nieuwe Odido proposities komen ook deze nieuwe mogelijkheden ter beschikking.

Dag Eric,

Na veel heen en weer gebel en bezoek aan een fysieke winkel is mij dat duidelijk geworden. Blijft het feit dat dit totaal niet te vinden is op de website van Odido.

Reageer