Ontvang geen mailtjes van Tele2

  • 31 August 2023
  • 7 reacties
  • 116 x bekeken

Reputatie 1

Krijg geen mailtjes binnen van tele2 ook niet in de spam 

Marciano van Tele2 7 maanden geleden

Hi Paul, ik help je met alle plezier verder en ik denk dat ik de oplossing wel weet. Laten we voor de zekerheid even bij het begin beginnen en dit stap voor stap doornemen. Daarvoor heb ik wel echt een antwoord nodig op de vragen die ik stel.

  1. Heb je op donderdag 31 augustus 2023 het testmailtje van Lisa ontvangen? Deze is gestuurd naar - als het goed is - je huidige (Outlook) e-mailadres.
  2. Gaat het om het 06-nummer dat eindigt op 24, die ook hier in je Community-profiel staat?
  3. Ik zie geen Mijn Odido-account (voorheen MijnTele2) op jouw 06-nummer of e-mailadres. Het klopt dus dat de app deze gegevens niet herkent bij het inloggen. Er moet een nieuw Mijn Odido-account aangemaakt worden. Dit kan via deze link. Wat krijg je precies te zien als je je e-mailadres intypt en op 'Stuur bevestigingscode’ klikt?

Ik ontvang graag de 3 antwoorden op bovenstaande vragen! 😄

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 1

Krijg geen @ mailtjes binnen van tele2 ook niet als spam

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Paul, wat apart dat je opeens geen mailtjes meer van ons ontvangt! Ik zie dat je gisteren mijn collega hebt gesproken en dat zij dit ook met je heeft getest door een testmail te sturen. Heb je deze wel ontvangen en is het inmiddels opgelost? Verwacht je de mailtjes op je outlook- of zonnet-mailadres? Laat het me maar weten!

Reputatie 1

Heb geen idee hoe ik bij tele2 in het bestand als account sta, als ik die nieuwe app instaleer kent deze mijn mail adres niet en zelfs mijn mobiele nummer is niet bekend.

En dat is raar als ik een nieuw account aanmaak gebeurd er verder helemaal niks ook niet in die nieuwe app.

Reputatie 1

Raar maar waar maar het klopt nog steeds niet ook niet op de nieuwe app.

Maar het blijft allemaal maar vreemd.

En niemand die een juiste oplossing weet binnen die samensmelting van bedrijven.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paul, ik help je met alle plezier verder en ik denk dat ik de oplossing wel weet. Laten we voor de zekerheid even bij het begin beginnen en dit stap voor stap doornemen. Daarvoor heb ik wel echt een antwoord nodig op de vragen die ik stel.

  1. Heb je op donderdag 31 augustus 2023 het testmailtje van Lisa ontvangen? Deze is gestuurd naar - als het goed is - je huidige (Outlook) e-mailadres.
  2. Gaat het om het 06-nummer dat eindigt op 24, die ook hier in je Community-profiel staat?
  3. Ik zie geen Mijn Odido-account (voorheen MijnTele2) op jouw 06-nummer of e-mailadres. Het klopt dus dat de app deze gegevens niet herkent bij het inloggen. Er moet een nieuw Mijn Odido-account aangemaakt worden. Dit kan via deze link. Wat krijg je precies te zien als je je e-mailadres intypt en op 'Stuur bevestigingscode’ klikt?

Ik ontvang graag de 3 antwoorden op bovenstaande vragen! 😄

Reputatie 1

Ik heb gebeld met Odido om mijn gegevens in te zien mijn mailadres die gekoppeld is aan klantnummer kloppen. Mijn 06 nr is bekend. Als ik de app download als zijnde nieuw account zou ik een mail krijgen met code.

Die komt dus gewoon niet binnen.

Testmail van tele2 komt wel gewoon binnen in spam map.

Terwijl mail programma gewoon werkzaam is.

Mijn benieuwen of dit op normale wijze is op te lossen

Reputatie 1

Dan krijg dus dat er een code van 4 cijfers verzonden gaat worden en dat komt dus nooit binnen en ook niet in de spambox.

 

 

 

Reageer