Hi Paul, ik help je met alle plezier verder en ik denk dat ik de oplossing wel weet. Laten we voor de zekerheid even bij het begin beginnen en dit stap voor stap doornemen. Daarvoor heb ik wel echt een antwoord nodig op de vragen die ik stel.
- Heb je op donderdag 31 augustus 2023 het testmailtje van Lisa ontvangen? Deze is gestuurd naar - als het goed is - je huidige (Outlook) e-mailadres.
- Gaat het om het 06-nummer dat eindigt op 24, die ook hier in je Community-profiel staat?
- Ik zie geen Mijn Odido-account (voorheen MijnTele2) op jouw 06-nummer of e-mailadres. Het klopt dus dat de app deze gegevens niet herkent bij het inloggen. Er moet een nieuw Mijn Odido-account aangemaakt worden. Dit kan via deze link. Wat krijg je precies te zien als je je e-mailadres intypt en op 'Stuur bevestigingscode’ klikt?
Ik ontvang graag de 3 antwoorden op bovenstaande vragen! 😄