beantwoord

Abonnement veranderd - betaal ik dubbel?

  • 29 August 2023
  • 2 reacties
  • 44 x bekeken

Ik heb op 29 augustus alvast m’n abonnement veranderd (meer data) voor september. Maar nu vraag ik me af, betaal ik nu het oude abonnement van aug + het nieuwe erbij? Ff 16 euro voor 2 dagen terwijl ik t niet eens nodig heb nu. Dat zou wel naar en flauw zijn. Ughh

 

Groet,

Robert

icon

Beste antwoord door Robertvdv 4 September 2023, 08:29

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Robert, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je leuke plannen in september? Geen zorgen, je betaalt absoluut niet dubbel hoor! Zodra je je bundel wijzigt worden de kosten naar rato berekend. Dit betekent dat wordt bekeken hoeveel dagen je gebruik maakt van de bundel in die maand. Het bedrag voor die maand wordt daarop aangepast. Op de eerstvolgende factuur wordt dit berekend en zal je dit terugzien op je factuur. 😊

Hey Robert, allereerst van harte welkom op de Community! Heb je leuke plannen in september? Geen zorgen, je betaalt absoluut niet dubbel hoor! Zodra je je bundel wijzigt worden de kosten naar rato berekend. Dit betekent dat wordt bekeken hoeveel dagen je gebruik maakt van de bundel in die maand. Het bedrag voor die maand wordt daarop aangepast. Op de eerstvolgende factuur wordt dit berekend en zal je dit terugzien op je factuur. 😊

 

Ah, fijn om te weten! Bedankt dat scheelt weer.

Reageer