beantwoord

Oude simkaart zelfde nummer

  • 29 August 2023
  • 6 reacties
  • 110 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Nu werd vanochtend mijn nieuwe abonnement overgezet waardoor ik helemaal geen bereik meer heb en het activeren werkt dus dan ook niet. Kan iemand mijn tele2 activeren?

icon

Beste antwoord door Jessevdlee 29 August 2023, 17:08

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jesse, van harte welkom op de Community! Tof om te lezen dat je voor een nieuw abonnement bij ons hebt gekozen. Wat apart dat je nieuwe simkaart het niet direct deed. Even voor de zekerheid; je hebt wel je nieuwe simkaart in je toestel gestopt? Zou je mij het ICC-nummer van je nieuwe simkaart willen sturen? Deze staat op je simkaart en bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Zodra ik deze heb, duik ik er direct weer voor je in! 

Hey Jesse, van harte welkom op de Community! Tof om te lezen dat je voor een nieuw abonnement bij ons hebt gekozen. Wat apart dat je nieuwe simkaart het niet direct deed. Even voor de zekerheid; je hebt wel je nieuwe simkaart in je toestel gestopt? Zou je mij het ICC-nummer van je nieuwe simkaart willen sturen? Deze staat op je simkaart en bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. Zodra ik deze heb, duik ik er direct weer voor je in! 

Hey, ik heb geen nieuwe simkaart gekregen. Ik zit al 2 jaar bij jullie en dacht dat de oude simkaart gewoon doorliep op het nieuwe abonnement. Dus nooit een nieuwe simkaart binnengekregen op het adres in de app.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Jesse, dan zie ik denk ik wel waar (ook bij mij) de verwarring is ontstaan. Je hebt een nieuw abonnement besteld met nummerbehoud i.p.v. een verlenging. Bij een verlenging houd je inderdaad gewoon je oude simkaart, maar in dit geval niet. Wel vreemd dat de simkaart niet is aangekomen, deze is namelijk wel verstuurd. Maar geen zorgen - kan gebeuren. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen door de brievenbus. Mijn excuses voor het ongemak, je bent nu dus wel een paar dagen onbereikbaar. Ik hoop dat je deze dagen veel van wifi gebruik kunt maken. Ook zal ik, nadat je je simkaart hebt ontvangen, een passende vergoeding voor je regelen. 

Laat je het me weten als je de simkaart straks hebt ontvangen? Ik help je dan ook graag je nieuwe simkaart te activeren! 😊

Hi Jesse, dan zie ik denk ik wel waar (ook bij mij) de verwarring is ontstaan. Je hebt een nieuw abonnement besteld met nummerbehoud i.p.v. een verlenging. Bij een verlenging houd je inderdaad gewoon je oude simkaart, maar in dit geval niet. Wel vreemd dat de simkaart niet is aangekomen, deze is namelijk wel verstuurd. Maar geen zorgen - kan gebeuren. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen door de brievenbus. Mijn excuses voor het ongemak, je bent nu dus wel een paar dagen onbereikbaar. Ik hoop dat je deze dagen veel van wifi gebruik kunt maken. Ook zal ik, nadat je je simkaart hebt ontvangen, een passende vergoeding voor je regelen. 

Laat je het me weten als je de simkaart straks hebt ontvangen? Ik help je dan ook graag je nieuwe simkaart te activeren! 😊

Hey, bedankt voor het opsturen! Als ik de simkaart heb komt het wel goed.

Hi Jesse, dan zie ik denk ik wel waar (ook bij mij) de verwarring is ontstaan. Je hebt een nieuw abonnement besteld met nummerbehoud i.p.v. een verlenging. Bij een verlenging houd je inderdaad gewoon je oude simkaart, maar in dit geval niet. Wel vreemd dat de simkaart niet is aangekomen, deze is namelijk wel verstuurd. Maar geen zorgen - kan gebeuren. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen door de brievenbus. Mijn excuses voor het ongemak, je bent nu dus wel een paar dagen onbereikbaar. Ik hoop dat je deze dagen veel van wifi gebruik kunt maken. Ook zal ik, nadat je je simkaart hebt ontvangen, een passende vergoeding voor je regelen. 

Laat je het me weten als je de simkaart straks hebt ontvangen? Ik help je dan ook graag je nieuwe simkaart te activeren! 😊

Hey, bedankt voor het opsturen! Als ik de simkaart heb komt het wel goed.

Hey, dit abonnement is ook maandelijks opzegbaar toch? Want daar ging ik wel van uit. En hij is nu binnen en ik moet alsnog activeren met een sms wat niet kan want ik heb natuurlijk geen bereik.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Jesse, het abonnement dat je hebt besteld is niet maandelijks opzegbaar, maar voor 24 maanden. Ik zie dat je zojuist contact hebt gehad met mijn collega om het abonnement op te zeggen. Kan ik nog iets voor je doen? Laat het maar weten!

Reageer