Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud. Nu werd vanochtend mijn nieuwe abonnement overgezet waardoor ik helemaal geen bereik meer heb en het activeren werkt dus dan ook niet. Kan iemand mijn tele2 activeren?
Oude simkaart zelfde nummer
Beste antwoord door Jessevdlee
Hi Jesse, dan zie ik denk ik wel waar (ook bij mij) de verwarring is ontstaan. Je hebt een nieuw abonnement besteld met nummerbehoud i.p.v. een verlenging. Bij een verlenging houd je inderdaad gewoon je oude simkaart, maar in dit geval niet. Wel vreemd dat de simkaart niet is aangekomen, deze is namelijk wel verstuurd. Maar geen zorgen - kan gebeuren. Ik heb direct een nieuwe simkaart voor je besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen door de brievenbus. Mijn excuses voor het ongemak, je bent nu dus wel een paar dagen onbereikbaar. Ik hoop dat je deze dagen veel van wifi gebruik kunt maken. Ook zal ik, nadat je je simkaart hebt ontvangen, een passende vergoeding voor je regelen.
Laat je het me weten als je de simkaart straks hebt ontvangen? Ik help je dan ook graag je nieuwe simkaart te activeren! 😊
Hey, bedankt voor het opsturen! Als ik de simkaart heb komt het wel goed.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.