Skip to main content

Simkaart installeren?

  • 2 september 2023
  • 1 reactie
  • 22 x bekeken

Ha, 

 

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen via een medewerker die hier werkt (Marciano) en ik moest laten weten wanneer die binnen was om te activeren.

Ik heb momenteel mijn SIM-kaart ontvangen, maar ik heb geen toegang op de website om te activeren. Wie helpt?

 

Groetjes, Merel

Uitgelichte reactie

4 september 2023

Hey Merel, superfijn dat je je simkaart hebt ontvangen (en inmiddels hebt geactiveerd met mijn collega)! Ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd om je andere vragen te beantwoorden.

Is alles nu helemaal in orde? 😊

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hey Merel, superfijn dat je je simkaart hebt ontvangen (en inmiddels hebt geactiveerd met mijn collega)! Ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd om je andere vragen te beantwoorden.

Is alles nu helemaal in orde? 😊


Reageer