Simkaart installeren?

  • 2 September 2023
  • 1 reactie
  • 19 x bekeken

Ha, 

 

Ik heb een nieuwe simkaart gekregen via een medewerker die hier werkt (Marciano) en ik moest laten weten wanneer die binnen was om te activeren.

Ik heb momenteel mijn SIM-kaart ontvangen, maar ik heb geen toegang op de website om te activeren. Wie helpt?

 

Groetjes, Merel

Marciano van Tele2 5 maanden geleden

Hey Merel, superfijn dat je je simkaart hebt ontvangen (en inmiddels hebt geactiveerd met mijn collega)! Ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd om je andere vragen te beantwoorden.

Is alles nu helemaal in orde? 😊

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hey Merel, superfijn dat je je simkaart hebt ontvangen (en inmiddels hebt geactiveerd met mijn collega)! Ik heb zojuist ook op je privébericht gereageerd om je andere vragen te beantwoorden.

Is alles nu helemaal in orde? 😊

Reageer