beantwoord

Ongeldig contract

  • 29 August 2023
  • 4 reacties
  • 49 x bekeken

Goedemiddag,

ik wilde gebruikmaken van een nieuwe actie en een contract van 2 jaar met jullie aangaan. Ik heb tot december 2022 een 2 jarig contract bij Tele2 gehad.
Nu is het probleem dat ik nooit mijn contract heb verlengd. Wel staat er in de app dat ik momenteel een vast contract heb bij Tele2. Terwijl ik in een flexibel contract zou moeten zitten nadat mijn vaste contract verloopt.
 

Daarnaast kan Tele2 mij geen geldig contract tonen waaruit blijkt dat ik nog tot december 2022 gebonden ben. 
Als ik in de app naar mijn contract ga, krijg ik mijn oude contract te zien. Dit controleren is verlopen en dus niet meer relevant.

 

Ik hoop dat ik geholpen kan worden, ik wil namelijk graag gebruik maken van de nieuwe aanbieding.

 

Met vriendelijke groet,

Daan

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 1 September 2023, 10:10

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Daan138171 ,

Je hebt nog steeds hetzelfde vaste contract.  Zolang je dit contract niet opzegt of verlengt blijft het actief, alleen na de eerste 2 jaar wordt het automatisch maandelijks opzegbaar/verlengbaar. Jij kunt dus een verlenging aanvragen waarbij de voorwaarden van het nieuwe contract en de bijbehorende  nieuwe prijzen gaan gelden.

Hoi @eric

Bedankt voor je reactie.

Ik heb geprobeerd om te verlengen. Via mobiel.nl wilde ik een nieuw contract afsluiten van Tele2. Mobiel.nl gaf hierbij het volgende aan:

“We kunnen de bestelling niet voltooien zolang we de lopende verlenging in het systeem zien. We raden je aan contact hierover op te nemen met Tele2.”

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Mm, dan kun je beter even de klantenservice bellen.  Misschien had je toch in mijn.tele2.nl eerder een verlenging bekeken en toen doorgeklikt? Enfin, de klantenservice kan de exacte status vertellen.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Daan, allereerst van harte welkom op de Community en super leuk om te lezen dat je graag gebruik wil maken van een van onze acties! Wat apart dat je je abonnement nooit verlengd hebt. Ik zie wel dat er onderzoek naar is gedaan en dat er (in juni) een contract is getekend, maar geen zorgen - dat is nu niet meer belangrijk. Ik zie dat mijn collega je contract woensdag heeft beëindigd, dus je komt binnenkort je abonnement weer verlengen. Let op; het kan minimaal 2 werkdagen duren, voordat het systeem dit heeft verwerkt. Dus ik zou zeggen; geniet straks lekker van het weekend en dan zou je begin volgende week elk abonnement kunnen kiezen die je wil. 

Laat je het ons weten of het is gelukt? 😊

Reageer