beantwoord

Pukcode

  • 5 September 2023
  • 2 reacties
  • 103 x bekeken

Vanmiddag moest ik ineens mijn pukcode invullen terwijl ik bezig was op mijn telefoon? Niet eens 3x een kans gehad om mijn pincode in te vullen.

Mijn abonnement heb in al jaren en ik kan niet 123 het pasje vinden waar de code op staat. 

In de app van odido/tele2 kan ik niet inloggen ivm de tweestapsverificatie.

Morgen ga ik op vakantie dus een winkel opzoeken om het te regelen is ook geen optie.

Help?

icon

Beste antwoord door WhTurner 5 September 2023, 19:51

Bekijk origineel bericht

2 reacties

@Elinedekkers

Zet in ieder geval je gegevens in je profiel. Als dan een moderator langs komt hier op het forum, kan die meteen reageren zonder eerst om die gegevens te vragen.

Je kunt ook (met een ander toestel? ) de klantenservice bellen 020 7544444. Die kunnen ook helpen.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Eline, welkom op de Community en super tof om te lezen dat je al jaren een abonnement bij ons hebt! Geen zorgen, het is absoluut niet nodig om langs een van onze winkels te gaan, ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Heb je ze ontvangen? Laat het me maar weten. Ok wens ik je alvast een hele fijne vakantie! Waar gaat de reis heen? 😎

Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben met je mobiele abonnement, dan nodig ik je van harte uit op onze Odido Community om al je vragen te stellen!

Reageer