De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Ik krijg vandaag mijn nieuwe simkaart binnen.. nu wil ik hem activeren maar dat lukt niet.. kan geen sms krijgen omdat hij niet geactiveerd is.. kan ook de klanten service niet bellen want ik heb geen werkende simkaart. Wat nu?
Vandaag zou mijn nwe abo ingaan, ik heb mijn nwe kaartje maar geen bericht van Tele2, gelukkig werkt mijn oude abo noghoe gaat dit verder?
Hallo!Ik wilde mijn mb geschiedenis verbruik zien, zodat ik voor mijn abonnement verlenging niet te veel of te weinig neem. Nu klopt daar helemaal niks van helaas. Bij verbruik afgelopen 6 maanden staat er 0 mb tot en met december. Ik weet zeker dat ik daarvoor ook internet heb gebruikt. Hoe kan dit? En waar kan ik wel mijn juiste verbruik geschiedenis zien?
Beste,, Hij geeft aan dat me simkaart niet geregistreerd staat terwijl ik al lang over ben nab het nieuwe netwerk. Graag wil ik dit zo snel mogelijk oplossen vanwege me werk. Mvg
Ik wou een paar dagen terug klant worden bij KPN Zij gaven echter tot mijn verbazing aan dat ik geregistreerd stond bij preventel namens Tele2 Tele2 kon echter geen enkele gegevens en/of vordering terug vinden in hun systeem daarna contact opgenomen met bos incasso ook zij gaven aan dat dit wel heel erg vreemd is gelet op het feit dat er in hun systeem OOK geen enkele VORDERING open stond Door de bovengenoemde foutieve SPOOK REGISTRATIE word ik verplicht om wekenlang via bureaucratische omwegen mijn registratie te verwijderen zodat ik een nieuwe abonnement kan afsluiten.Hartelijk dank hiervoor Tele2 jullie zijn goed bezig!! Applaus!!
Hoi, ik wil graag een sim-only afsluiten bij Tele2, want mijn telefoon is nog prima. Echter verwacht ik wel deze telefoon over 6-12 maanden te willen vervangen. Nu las ik het volgende op de website:“Heb je een Sim Only abonnement? Of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement met afbetaalde telefoon? Dan kun je je abonnement verlengen naar een abonnement met telefoon zodra je minimaal vier maanden klant bent en de eerste twee facturen zijn betaald.”Mijn vraag is nu: Kan je na 4 maanden ook verlengen via een externe partij (zoals Belsimpel)? Want het aanbod is daar veel groter, en wil niet enkel gebonden zitten aan het assortiment van Tele2. Alvast bedankt!
Ik wilde onlangs in een telecomwinkel het tele2-abonnement van mijn dochter verlengen met telefoon omdat haar telefoon het begeven heeft. Haar abonnement heb ik destijds voor 2 jaar afgesloten via Mediamarkt in december 2019. Nu blijk ik niet te kunnen verlengen omdat ik het abonnement per 1 juli 2022 voor 24 maanden verlengd zou hebben als SIM only. Dit heb ik echter niet gedaan (ik verleng nooit voor 24 maanden omdat een toestel van 2 jaar of ouder elk moment stuk kan gaan) en ben gaan zoeken naar een bevestiging hiervan. Deze heb ik zojuist gevonden tussen de vele mails die ik van Tele2 krijg.Ik zag toen ook meteen dat bij nog 2 van mijn abonnementen op diezelfde datum eenzelfde SIM only verlenging voor 24 maanden is ingegaan (mijn gezin bestaat uit 5 personen en ik heb daardoor 5 Tele 2 abonnementen op mijn naam). Ik heb heb deze bestellingen echter nooit gedaan maar inmiddels is de annuleringstermijn voorbij. Daarom zou ik graag zien dat deze verlengingen terug gedraaid worden d
Ik heb meerdere facturen gekregen terwijl het abonnement opgezegd is. Hoe zit dit? Eerder heb ik dit onderwerp al aangekaart hier:
Ik heb een tijd terug een nieuwe simkaart ontvangen omdat tele2 is over gegaan op een ander 4g netwerk. Deze had ik miegen activeren, maar niet gedaan. Ik ben hierdoor van het netwerk af (gegooid) en ik kreeg een mail (8-1) dat er een nieuwe kaart onderweg is. Deze is tot op heden niet bezorgd en bij navraag klantenservice ook niet (eens) verstuurd. Medewerker wilde wel kijken of hij dr nieuwe simkaart (die ik vergeten ben te activeren) alsnog kon activeren, maar die had ik niet bijdehand. Na thuiskomst geprobeerd te bellen met klantenservice maar er zijn steeds 26 tot 32 wachtenden voor mij. Ik bel nu met pre-paid telefoon dus het is erg kostbaar om zolang aan de lijn te blijven. Kan iemand alsnog mijn simkaart activeren of mijn huidige (oude)? Zonder dat ik op 32 wachtenden moet wachten? Grt Marieke
Beste lezer, Mijn huidige abonnement bij een andere provider loopt 6 juni af.Nu wil ik hier een nieuw abonnement kopen met toestel, omdat mijn huidige toestel oud en versleten is.Ik vraag me af vanaf wanneer ik mijn abonnement al kan bestellen en of ik dan meteen mijn toestel al opgestuurd krijg. Mvg,Bram
Mijn simkaart is geblokkeerd en ik zou hem nu graag weer deblokkeren maar als ik op de pagina klik van de site waar ik de Sim kan deblokkeren. Zegt de Tele2 site dat hij op slot zit.
Hallo,Ik zit voor een poosje op curacao en is mijn simkaart stuk maar omdat ik deze voor 2factor etc gebruik een nieuwe aangevraagd. Nu wil ik deze laten activeren maar om dat te doen moet ik de oude simkaart hebben of klantsenserive bellen maar die zijn pas morgen weer open. Is er een ander manier? Mvg
Ik heb al jaren een maandelijks opzegbaar mobiel abonnement,Ik heb vorige maand mijn abonnement aangepast om wat meer data in de vakantie te hebben. Ik mocht het niet in dezelfde maand terugveranderen.Op 2e dag nieuwe maand dus weer abonnement aangepast (minder belminuten, minder data). Dat ging goed.Vandaag (3e dag van de maand) krijg ik aan eind van de dag ineens een sms "leuk dat je bij ons blijft” en is mijn abonnement ineens verlengd, met een andere databundel en erger nog voor 2 jaar!Leest hier een moderator mee die hier wat mee kan?Ik wil gewoon mijn oude situatie terug. Liefst zonder een half uur bij de klantenservice in de wacht te hangen (wachttijden zijn erg lang op het moment) want dat is een kwart van mijn maandbundel… Dus vandaar eerst in het forum. Wat ook vreemd is, is dat als ik nu de bundel aanpas ik geen korting meer krijg en bij een downgrade van de databundel van 10GB → 5GB i.p.v. 14 euro ineens 22 euro moet gaan betalen. Dat kan toch niet kloppen? Helft van de da
Al tijden kom ik niet meer door een beveiligingsvraag heen die gesteld wordt door de klantenservice. Het betreft de laatste vier cijfers van mijn bankrekening nummer. Ik ga hier niet uitleggen hoe en wat, maar mijn rekeningnummer is de afgelopen jaren meerder keren veranderd. Het bankrekeningnummer dat bij de beveiligingsvraag heb ik al lang niet meer en weet ik ook niet meer. Gevolg is dat nooit meer bij mijn eigen informatie kan komen. Bij bellen klantenservice kunnen zij mij hierdoor nooit helpen. Ik heb werkelijk alle gegevens voor ze, maar niet dat bankrekeningnummer. Ik kom er gewoon niet doorheen. Wat ik ook probeer. Dat is ook de reden dat ik weg ga bij Tele2. Dat is toch te zot voor woorden of ben ik nou gek?
Hallo. Na het activeren van een bundelbooster klapt mijn verbinding eruit. Als ik m'n telefoon opnieuw opstart of even de vliegtuigmodus aan en uit zet komt de verbinding terug maar als je een (live)stream aan het bekijken bent dan word ik daar knap chagrijnig van. Heb ook al gebeld met de tele2 klantenservice maar die kunnen ook niet helpen. Tot een paar maanden terug kon je nog onbeperkt de bundelbooster activeren en toen had ik dit probleem niet. Sinds dat is afgeschaft is het huilen met de pet op.Ik snap niet waarom tele2 nog steeds met bundelboosters werkt. Veel te omslachtig voor de klant, het is storing gevoelig en de concurrent heeft het niet. Daar is onbeperkt onbeperkt zonder gedoe. Ik kijk dit nog een paar weken aan en als het dan niet is opgelost stap ik over naar de concurrent.
Ik heb net een iphone 12 abonnement gekocht , eerste keer zonder gelijk te betalen, geen bevestigingsmail. Later nog een keer gedaan, en gelijk betaald en nog steeds geen bevestigingsmail. Erg vervelend. Hoe zit dit ?
Graag mijn simkaart activeren[verwijderd door moderator]
Is er een stappenplan ter beschikking om mijn mobieltje zonder internet in te stellen?Dit naar aanleiding van het overschrijden van een datalimiet.Sinds kort heb ik een samsung A21s.Ik wil dus geen gebruik maken van b.v. de instellingen van Samsung, Google en allerlei apps.Is het tevens mogelijk om mijn aanmelding via de simcode uit te zetten?Heb via de mogelijkheid: instellingen → privé gezocht, doch kon geen optie vinden.Ik wil alleen het mobieltje gebruiken als telefoon.In afwachting van een reactie.
Ik heb een verlenging gedaan aangevraagd bij GSMWEB met een nieuw toestel.ik heb GSMWEB al 50+ mailtjes gestuurd en meerdere keren gebeld. Maar men weigerdt. mijn herroepings aanvraag te behandelen, en dus alles te annuleren. Nu kan ik natuurlijk een juridische weg in slaan maar,is er een manier om de verlenging te beeindigen en dit gewoon via Tele2 te doen. Ik las nl van verschillende klanten dat het blijkbaar mogelijk is voor de provider om via de achterdeur de verlening ongedaan te maken.
Hallo,Vandaag een nieuwe simkaart gekregen met telefoon. Heb ik geen netwerk en waarschijnlijk activeert worden.Ik heb nu 2 abbo's lopen. Dat is goed, maar kan echter hierdoor de simkaart niet via de site activeren. Iemand die mij hierbij kan helpen. Dank u voor de tijdMet vriendelijk groet,MT
Ik wil graag een mijn abonnement opzeggen einddatum is 16 maart 202 omdat ik ben verhuisd naar België
Hi Ik heb abbonement met 200 minuten bellen in nederland en europa. Ik heb paar keer belgie etc gebeld en er word gewoon kosgen in rekening gebracht hoe kan dit??
Hoi, Inmiddels is het drie maanden geleden dat ik een abonnement heb geannuleerd. Diverse malen heb ik gebeld om mijn geld terug te krijgen. ELke keer is men verbaasd en begripvol. Maar helaas zonder succes. Vorige week een mail verstuurd, geen antwoord ontvangen. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen? Wordt er hopeloos van. Kan iemand mij a.j.b. helpen?
Ik heb vanochtend een simkaart bij jullie ontvangen want heb een abbo bij jullie afgesloten. Met nummerbehoud. Alleen nu is mijn oude simkaart al geblokkeerd door de provider en deze simkaart doet het verder niet. Me 4g niet bellen kan niet ik kan hier niks mee. Terwijl het nummer al op deze simkaart gezet moest worden kan verder ook niks want krijg geen smsjes meer binnen.Help!
Ik heb een onbeperkt internet abonnement en ik snap dat je na 5gb een bundelbooster van 1gb kan activeren. Dit zou onbeperkt mogelijk moeten zijn. Nu al een week lang nadat ik 2 keer een bundelbooster heb gebruikt word ik van het netwerk afgegooid zonder een mogelijkheid om te kunnen verbinden. Na 12 uur snachts kan ik weer van alles gebruik maken. Dus ik word beperkt tot 7gb per dag. Hoe zit dit en hoe kan dit?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.