Skip to main content
beantwoord

Abonnement verlengen met mobiel

  • 2 september 2023
  • 3 reacties
  • 58 x bekeken

Ferry67

Ik wil mijn abo gaan verlengen inclusief een nieuwe mobiel. Ik ben al jaren klant bij Tele2 en ik heb 3 Tele2 abonnementen op ons adres. Wat mij opvalt is dat als ik als bestaande klant een nieuw abo incl. mobiel wil afsluiten ik dezelfde maandkosten krijg gepresenteerd als een nieuwe klant. Zijn er geen voordelen meer voor de vaste klant?

Beste antwoord door Ferry67

eric schreef:

Hoi @Ferry67 

Het is bij meeste providers zelfs zo dat nieuwe klanten extra korting krijgen en bestaande niet. Bij Tele2 krijgen bestaande en nieuwe klanten dezelfde voordelen en prijzen. Wat voor jou van belang is dat je het vinkje van klantvoordeel aanvinkt. Alle aansluitingen op jouw adres krijgen dit

Bedankt Eric. Net contact opgenomen met Tele2/T-Mobile. Krijg alsnog extra korting op de maandelijkse abo kosten.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 2 september 2023

Hoi @Ferry67 

Het is bij meeste providers zelfs zo dat nieuwe klanten extra korting krijgen en bestaande niet. Bij Tele2 krijgen bestaande en nieuwe klanten dezelfde voordelen en prijzen. Wat voor jou van belang is dat je het vinkje van klantvoordeel aanvinkt. Alle aansluitingen op jouw adres krijgen dit


Ferry67
  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 2 september 2023
eric schreef:

Hoi @Ferry67 

Het is bij meeste providers zelfs zo dat nieuwe klanten extra korting krijgen en bestaande niet. Bij Tele2 krijgen bestaande en nieuwe klanten dezelfde voordelen en prijzen. Wat voor jou van belang is dat je het vinkje van klantvoordeel aanvinkt. Alle aansluitingen op jouw adres krijgen dit

Bedankt Eric. Net contact opgenomen met Tele2/T-Mobile. Krijg alsnog extra korting op de maandelijkse abo kosten.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7112 reacties
  • 2 september 2023

Nou, dat is dan heel netjes geregeld!