beantwoord

Wifi problemen op iPhone 13

  • 27 August 2023
  • 6 reacties
  • 119 x bekeken

Ik heb sinds een week problemen met wifi op mijn iPhone 13. Sommige specifieke apps werken niet, sommige zonder problemen. Verder in huis heeft niemand hier problemen mee. Wat kan ik doen? Ik heb wifi al een keer ‘’vergeten’’ en opnieuw ingelogd, maar dit heeft geen effect gehad.

 

icon

Beste antwoord door Roos2812 5 September 2023, 16:27

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Roos, welkom op de Community! Goed dat je al e.e.a. hebt geprobeerd, maar wat apart dat sommige apps het niet doen en andere apps weer wel. Hierdoor klinkt het meer alsof het aan deze specifieke apps ligt. 

  • Doen de apps die het op wifi niet doen het wel via mobiele data?
  • Heeft je toestel wel een goede verbinding met het wifi-netwerk? Werkt internetten via de browser bijvoorbeeld wel gewoon?

Laat het me maar weten. Ik denk graag met je mee!

@ItsNaud heb jij toevallig een idee wat er aan de hand kan zijn?

 

Reputatie 5

Pfoeh goede vraag, gaat niet direct een lampje branden. Snelste stap is denk ik om het toestel terug naar fabrieksinstellingen te zetten, als het dan nog niet werkt dan heeft het met het netwerk zelf te maken.

 

Merk je dit probleem ook in andere WiFi netwerken?

Sorry voor de late reactie. Ik heb helaas het probleem nog steeds niet opgelost. Internet op 4g lukt wel.. maar bv mijn bank app werkt niet en ik heb een luchtreiniger van Dyson en die werkt ook niet. Ik snap er niks van...

@Marciano van Tele2 alles werkt via de wifi, alleen juist via 4g niet. 

Ik ben er ws achter na weken! Ik heb een vpn app en heb die nu verwijderd… en voor zover ik nu kan beoordelen werkt het! Dus voor anderen met het probleem....

Reputatie 7
Badge +12

Hi Roos, super fijn dat je erachter bent gekomen en bedankt voor de terugkoppeling! Een VPN kan dit inderdaad veroorzaken. Ik hoop dat alles nu goed blijft werken.

Mocht je in de toekomst nog eens hulp nodig hebben met je mobiele abonnement, dan nodig ik je van harte uit op onze Odido Community om al je vragen te stellen. In dit topic lees je alles over onze nieuwe naam Odido! 😄

Reageer