beantwoord

Geen pukcode en kan niet inloggen op MijnTele2

  • 1 September 2023
  • 4 reacties
  • 72 x bekeken

Hoi! Ik ben mijn puk code kwijt. Door de tweestapsverificatie kan ik niet inloggen bij mijn tele2. Ook kan ik jullie momenteel niet bellen omdat ik zonder telefoon zit! Kan ik een nieuwe puk code ontvangen?

icon

Beste antwoord door jasperjasper 1 September 2023, 12:57

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Jasper, welkom op de Community - goed dat je ons hebt gevonden! De pukcode kwijtraken kan de beste overkomen, maar geen zorgen, ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Laat je het me s.v.p. weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt? 🙏🏻

Hey Jasper, welkom op de Community - goed dat je ons hebt gevonden! De pukcode kwijtraken kan de beste overkomen, maar geen zorgen, ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Laat je het me s.v.p. weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt? 🙏🏻

 

ik heb de pukcode ontvangen, super bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +12

Thanks voor het laten weten, Jasper! Superfijn dat je hem hebt ontvangen en dan wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Hoi, ik ben Adil. Ik heb precies hetzelfde als Jasper nu. Mijn pukcode kwijt en niet kunnen inloggen door de tweestaps verificatie 

Reageer