De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hoi, het lukt me niet om mijn simkaart te activeren en de chat al geprobeerd. Nieuw simkaart - zelfde nummer. Allebei simkaart geen bereik en maak alleen gebruik van WiFi
Beste,had een tele2 abonnement en was blij met mijntele2 zodat ik alles kon zien qua data. Nu heb ik een ander abonnement bij tele2 nog steeds maar ik kan mijn oude account niet ontkoppelen en daardoor mijn nieuwe niet koppelen dus ik zie niet hoeveel data ik nog heb… graag hulp hierbij!! vriendelijke groeten Mayra
Ik ben momenteel op vakantie op Sicilië. Internet werkt prima. Maar ik kan niet bellen of gebeld worden.nog nooit eerder gehad als ik op vakantie ben binnen de eu.wat kan ik doen om dit op te lossen. Heel vervelend
Hoi,Gisteren is in Rome mijn telefoon gestolen net voordat ik terug zou vliegen, ik wil nu mijn SIM blokkeren via mijntele2 maar dit lukt niet aangezien ik mijn authenticator ook op mijn telefoon staat. Nu is de klantenservice vandaag gesloten en ben ik bang dat ik straks een rekening van duizenden euros krijg van misbruik met mijn SIM. Is er iets wat ik vandaag kan doen?
Graag mijn simkaart activeren[verwijderd door moderator]
Hi Tele2 Community,Weet iemand wie mij kan helpen om mijn negatieve BKR registratie te laten verwijderen?Ik ben helaas één van de slachtoffers geweest van de toeslagenaffaire. Inmiddels hebben bijna alle organisaties de negatieve registraties verwijderd behalve Tele2. *Toeslagenaggaire moet Toeslagenaffaire zijn!
Dus,op 25-05-2023 een bestelling gedaan van een nieuwe iphone 14pro met abbonement. Betaald een bedrag van €1029,41Door een fout 2 bestellingen kort na elkaar geplaatst waardoor ze bijde geannuleerd werden. Maar dus wel betaald. Meteen contact opgenomen en er werd verteld na 2 weken staat het terug op uw rekening. 2 weken verder niks op de rekening. Na inmiddels 3 aangevraagde Terugstort formulieren een mailtje, 4 telefoontjes en bijna 2 maanden wachten nog steeds geen geld terug ontvangen. Krijg gewoon de indruk dat je aan het lijntje gehouden word. Diep en diep triest dat het allemaal zo lang moet duren. Ik hoop van harte dat er op zeer korte termijn iemand van tele2 mijn geld eindelijk gaat terug storten. Waardeloos!
Vandaag halve dag aan de lijn gehangen met Tele2 mobiele klantenservice zonder resultaat 😥 Het probleem is dat doorschakelen naar mijn voicemail niet werkt voor bellers als ik in gesprek ben of niet opneem. Ik kan zelf wel bellen naar 1233 en kom dan in mijn voicemail.Ik heb al SMS gestuurd naar 1233 met “AAN” als tekst, krijg wel bevestiging van de aanvraag maar daarna geen bevestiging van de activatie.Klantenservice zou me doorverbinden naar de technische dienst, maar die nemen niet op…. Iemand een oplossing?
Op de 15e hebben mijn vriendin en ik ons abonnement verlengd. Beide een identiek abonnement en hetzelfde toestel, alleenzij heeft een andere kleur besteld. (die van haar was vanaf de 10e al leverbaar volgens jullie site) 1 : ik moest 30 euro méér betalen? How? Identieke abonnementen, alles hetzelfde, zelfs de prijs van het toestel was hetzelfde. 2 : ik heb sinds gisteren mijn telefoon al binnen, maar mijn vriendin heeft nog geen eens een track-and-trace binnen, terwijl op de site stond dat haar telefoon ook gewoon al bijna een week leverbaar was. Graag ontvang ik hierover een uitleg.
Hallo! ik heb onlangs mijn bestelde telefoon teruggestuurd en het abonnement geannuleerd. Nu had ik nummerbehoud aangevraagd, maar deze is niet geannuleerd. Wat betekent dat mijn abonnement afloopt. als ik nummerbehoud wil annuleren via de TELE2 site geeft die aan dat er geen nummerbehoud actief is. Terwijl mijn provider en de provider waar ik een andere telefoon met abonnement heb aangevraagd, aangeven van wel.ook als ik naar de status wil kijken of annuleren opnieuw wil proberen krijg ik momenteel helemaal geen verificatiecode meer.iemand enig idee hoe ik het nummerbehoud kan annuleren?
Goedemiddag ik heb gister een sms ontvangen met dat ik €5 per week moet betalen. Terwijl ik niks gedaan heb.ik heb wel overige kosten van +€5. Ik heb dit per direct stopgezet en net de Tele2 klantenservice gebeld. En die zegt dat ik dit gewoon moet betalen. Ik ben het er oneens mee en mijn vraag is wat kan ik hier mee doen? Mvg,A
Hoelang moet je tegenwoordig wachten op de levering van de Iphone 14 plus Paars? Ik word telkens verwezen naar de topic over levertijden, maar die is 10 maanden oud en gesloten. Ik ben over 2 weken een maand naar het buitenland en ben bang dat die niet op tijd binnen komt.
Goedemiddag,Ook ik heb plotsklaps twee keer 5 euro aan zogenaamde kosten voor esr tv.Ik weet niet eens wat het is ,laat staan dat ik dat besteld hebGraag zie ik de tien euro verdwijnen van mijn factuur
volgens titel
Hallo allemaal, Twee maanden geleden, heb ik Samsung S22 door Tele2 gekocht. Ik heb hem teruggestuurd en mijn contract opgezegd binnen 3 dagen. Daarna heb ik een andere telefoon (Pixel 7) gekocht, ook door Tele2.Blijkbaar, kwam de Pixel 7 met een nieuwe nummer (hoewel ik een nummerbehoud heb gevraagd), en dat wist ik niet. Bovendien, was de contract van de Samsung 22 niet goed opgezegd. Nu vraagt Tele2 mij om twee facturen per maand te betalen. Natuurlijk heb ik dat geweigeerd, en nu word ik bedreigt met het betalen van extra geld als boete. Klantenservice kunnen mij niet helpen want zij zijn gewoon medewerkers die de oplossing voor zulke fout niet weten. Nu weet ik niet met wie zal ik contact nemen. Ik ben een klant van Tele2 voor jarenlang nu en zulke problemen heb ik nooit tegen kwam, daarom ben ik hoopvul dat iemand deze bericht ziet en contact met mij neemt. Ik zal de community op de hoogte houden. Met vriendelijke groet,Besher
Goeiemorgen,Mijn telefoon is in het buitenland gestolen waardoor ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd. Nu wil ik deze activeren via de website maar om daar in te loggen heb ik een sms code op m'n 06 gekregen. Ik kan alleen dus nog niet deze sms code ontvangen. De klantenservice bellen is ook nog even moeilijk met een simkaart die niet werkt. Wie kan mij hiermee helpen?
14 mei wou ik een nieuwe mobiele telefoon bestellen hiervoor moest ik een vooraf betaling sturen van 105,41 euro. Deze toestel zou dan 15 mei worden geleverd via PostNL maar die is uiteindelijk niet aangekomen. Ik moest dan met hulp van de Tele2 klantenservice een onderzoek doen naar de vermiste toestel. Zij hadden het uiteindelijk niet kunnen vinden en als gevolg wouden ze het onderzoek afsluiten met het annulering van de contract en een terugbetaling van 105,41 euro (Dit bedrag zou ik dan binnen 14 dagen ontvangen). Vandaag is het 30 juni en Ik wacht al 6.5 weken op de terugbetaling.Ondanks dat ik meerdere keren contact heb gehad met de klantenservice van Tele2 (Via online chat en telefonisch). Er is mij verteld dat het met spoed opgelost zou worden door de afdeling financiën, maar heb ik na dit gesprek niks meer gehoord en nog steeds niet mijn geld terug. Ik heb netjes gewacht, maar heb ondertussen enorme spijt dat ik bij Tele2 heb besteld.Ik vind dit nu echt niet meer acceptabel en
Ik heb vandaag een simkaart gekregen maar ik kan hem niet gebruiken dat snap ik niet wat moet ik doen
İk heb nieuwe abonement verlengd met toestel en Op 15-06-23 zou onze nieuwe toestel ıphone 14 pro max geleverd worden door post nl maar elke dag nieuwe bezorg datum gekregen en niet bezorgd. İk heb hele week gebeld met post nl waar mijn pakket gebleven is geen antwoord gekregen ik moest onderzoek laten starten bij tele 2 heb ık ook gedaan op 21-06-23 is onderzoek gestart ik heb zo vaak met de tele 2 medewerkers gesproken elke keer word maar wat anders gezegd we zijn nu 1 maand verder ik heb mijn toestel nog steeds niet ontvangen ik wel de betaling gedaan abonement is gestart maar telefoon niet ontvangen waar ik heel erg vervelend vind wil zo snel mogelijk de zaak opgelost krijgen ben erg teleur gisteld dat het zo omgaan met de klant.
Goede middag,Ik probeer contact op te nemen via de livechat van tele2 aangezien bellen geen optie voor mij op dit moment (telefoon stuk atm)Gisteren kon dit wel maar helaas kan dit vandaag niet?Is er een manier waarop ik dit toch kan doen, want ik heb een vraag namens verlengen die ik via de klantenservice moet oplossen
Hallo allen, Ik heb vorige week een nieuwe abonnement afgesloten, echter heb ik perongelijk de verkeerde telefoon besteld. (iPhone 14 “plus” ipv pro) Nu heb ik dit geannuleerd en ga ik morgen de telefoon retourneren. Nu probeerde ik net alvast een nieuw abonnement af te sluiten met de goede telefoon maar werd dit afgekeurd. Heeft dit te maken met het feit dat de andere telefoon nog niet geroutineerd is? Alvast bedankt!
[ Probleem opgelost ]
Ik wil graag verlengen, maar het aanbod is duurder dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit. Er is momenteel een aanbieding voor een iPhone 13 met 10gb voor de prijs van 5gb. Ik zou als bestaande klant ook graag gebruik maken van deze aanbieding als ik verleng. Ik hoor graag hoe ik dat kan regelen.
Ik ontvang geen 2-staps beveiligings verificatie sms’jes van Facebook. Ik kan hierdoor niet meer inloggen op mijn account. Vorig jaar heb ik hetzelfde probleem gehad met PayPal. Na vele malen contact en telkens te horen hebben gekregen dat ik het zelf maar op diende te lossen werd het uiteindelijk wel geregeld. Deze problemen zijn sinds de (ongevraagde) overgang naar het nieuwe netwerk ontstaan, en ik ben daarom van mening dat dit door Tele2 opgelost dient te worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.