Activeren simkaart lukt niet

  • 13 July 2023
  • 1 reactie
  • 34 x bekeken

Goeiemorgen,

Mijn telefoon is in het buitenland gestolen waardoor ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd. Nu wil ik deze activeren via de website maar om daar in te loggen heb ik een sms code op m'n 06 gekregen. Ik kan alleen dus nog niet deze sms code ontvangen. De klantenservice bellen is ook nog even moeilijk met een simkaart die niet werkt. Wie kan mij hiermee helpen?

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Goedemorgen Olivier, allereerst van harte welkom op de Community! Niet leuk om te lezen dat je telefoon is gestolen, maar goed dat je direct een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Ik wilde hem direct voor je activeren, maar ik zie dat mijn collega me net voor was. Is het helemaal gelukt of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar!

Ik hoop dat je, ondanks dat je telefoon gestolen is, toch een mooie tijd in het buitenland hebt gehad! Waar ben je geweest? 😊

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen Olivier, allereerst van harte welkom op de Community! Niet leuk om te lezen dat je telefoon is gestolen, maar goed dat je direct een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Ik wilde hem direct voor je activeren, maar ik zie dat mijn collega me net voor was. Is het helemaal gelukt of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten, ik sta voor je klaar!

Ik hoop dat je, ondanks dat je telefoon gestolen is, toch een mooie tijd in het buitenland hebt gehad! Waar ben je geweest? 😊

Reageer