beantwoord

Simkaart activeren

  • 21 July 2023
  • 3 reacties
  • 76 x bekeken

Hoi,

 

het lukt me niet om mijn simkaart te activeren en de chat al geprobeerd. Nieuw simkaart - zelfde nummer. Allebei simkaart geen bereik en maak alleen gebruik van WiFi 

icon

Beste antwoord door Kiimberley 24 July 2023, 15:46

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Kimberley, ik hoop dat je allereerst een goed weekend hebt gehad, ondanks dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. Geen zorgen, ik ben er nu om je te helpen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik direct voor je aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren! 💪🏻

Hey Kimberley, ik hoop dat je allereerst een goed weekend hebt gehad, ondanks dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. Geen zorgen, ik ben er nu om je te helpen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik direct voor je aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren! 💪🏻

 

Inmiddels contact gehad vanmorgen en mijn simkaart doet het weer. Bedankt voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +12

Graag gedaan, Kimberley! Superfijn dat het al is gelukt via mijn collega. Voor nu nog een hele fijne middag gewenst! 

Reageer