Skip to main content
beantwoord

Simkaart activeren


Hoi,

 

het lukt me niet om mijn simkaart te activeren en de chat al geprobeerd. Nieuw simkaart - zelfde nummer. Allebei simkaart geen bereik en maak alleen gebruik van WiFi 

Beste antwoord door Kiimberley

Hey Kimberley, ik hoop dat je allereerst een goed weekend hebt gehad, ondanks dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. Geen zorgen, ik ben er nu om je te helpen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik direct voor je aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren! 💪🏻

 

Inmiddels contact gehad vanmorgen en mijn simkaart doet het weer. Bedankt voor je reactie! 

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Kimberley, ik hoop dat je allereerst een goed weekend hebt gehad, ondanks dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. Geen zorgen, ik ben er nu om je te helpen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik direct voor je aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren! 💪🏻


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2023

Hey Kimberley, ik hoop dat je allereerst een goed weekend hebt gehad, ondanks dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. Geen zorgen, ik ben er nu om je te helpen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Wil je die hier aan me doorgeven? Dan ga ik direct voor je aan de slag om je nieuwe simkaart te activeren! 💪🏻

 

Inmiddels contact gehad vanmorgen en mijn simkaart doet het weer. Bedankt voor je reactie! 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Graag gedaan, Kimberley! Superfijn dat het al is gelukt via mijn collega. Voor nu nog een hele fijne middag gewenst! 


Reageer