Nummerbehoud niet geannuleerd

  • 18 July 2023
  • 1 reactie
  • 32 x bekeken

Hallo!

 

ik heb onlangs mijn bestelde telefoon teruggestuurd en het abonnement geannuleerd. Nu had ik nummerbehoud aangevraagd, maar deze is niet geannuleerd. Wat betekent dat mijn abonnement afloopt. 
 

als ik nummerbehoud wil annuleren via de TELE2 site geeft die aan dat er geen nummerbehoud actief is. Terwijl mijn provider en de provider waar ik een andere telefoon met abonnement heb aangevraagd, aangeven van wel.

ook als ik naar de status wil kijken of annuleren opnieuw wil proberen krijg ik momenteel helemaal geen verificatiecode meer.

iemand enig idee hoe ik het nummerbehoud kan annuleren? 

Johrick van Tele2 9 maanden geleden

Hi @thijmendlange,

Goed dat je dit hier op de Community kenbaar maakt. Wat jammer om te lezen dat je het abonnement hebt geannuleerd. Ik kan mij voorstellen dat je het nummer wel gewoon wilt behouden. Ik heb direct met je meegekeken en zie op het telefoonnummer dat jij op de Community hier hebt ingevuld de aanvraag hiervoor is geanuleerd. Het nummerebhoud is dus inderdaad bij ons geanuleerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met je huidige provider, om te controleren of er iets bij hun word tegen gehouden, bij ons staat alles namelijk goed in het systeem! 

Geef je ons een terugkoppeling als je een antwoord hebt? Ik ben namelijk heel benieuwd wat het precieze euvel is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten! 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi @thijmendlange,

Goed dat je dit hier op de Community kenbaar maakt. Wat jammer om te lezen dat je het abonnement hebt geannuleerd. Ik kan mij voorstellen dat je het nummer wel gewoon wilt behouden. Ik heb direct met je meegekeken en zie op het telefoonnummer dat jij op de Community hier hebt ingevuld de aanvraag hiervoor is geanuleerd. Het nummerebhoud is dus inderdaad bij ons geanuleerd. Ik raad je aan om contact op te nemen met je huidige provider, om te controleren of er iets bij hun word tegen gehouden, bij ons staat alles namelijk goed in het systeem! 

Geef je ons een terugkoppeling als je een antwoord hebt? Ik ben namelijk heel benieuwd wat het precieze euvel is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten! 

Reageer