beantwoord

Simkaart gebruiken

  • 11 July 2023
  • 1 reactie
  • 30 x bekeken

Ik heb vandaag een simkaart gekregen maar ik kan hem niet gebruiken dat snap ik niet wat moet ik doen

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 July 2023, 14:03

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey @elismar, allereerst van harte welkom op de Community! Dat je je simkaart hebt ontvangen is in ieder geval top, dan heb je die alvast binnen. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je een Sim Only abonnement hebt besteld met nummerbehoud. Echter is nummerbehoud afgewezen. Als het goed is heb je hier op 10 juli de volgende SMS ontvangen:

Beste Elismar,
Je provider heeft je vraag om nummerbehoud afgewezen. We weten helaas niet waarom. Vraag je je provider even hoe dit zit? Daarna kun je je aanvraag opnieuw doen op tele2.nl/nummerbehoud/status Doe je niets, dan zal t.z.t. je Tele2 contract ingaan met het Tele2 telefoonnummer dat op je simkaart staat.
We houden contact, Tele2

Op dit moment staat je nieuwe Sim Only abonnement dus gepland om met een nieuw nummer (52 op het eind) van start te gaan op 06-11-2023. Tot die tijd maak je nog gewoon gebruik van je huidige abonnement van je huidige provider.

Het mobiele nummer dat in je profiel staat is een nummer van Ben, klopt dat? Heb je momenteel een ander huidig abonnement bij ons? Ik zie namelijk alleen een deactief Tele2 abonnement staan (98). Zo ja. stuur me dan even een privébericht met je huidige nummer. Dan kijk ik of ik meer informatie kan vinden!

Reageer