Skip to main content

Kan geen abonnement koppelen na contractwijziging

  • 10 juli 2023
  • 1 reactie
  • 21 x bekeken

Toon inhoud

 

 

[ Probleem opgelost ] 

Uitgelichte reactie

11 juli 2023

Hey @Bluelight, superfijn dat het al zo snel was opgelost! Ik ben wel erg benieuwd wat er precies was; bedoelde je een contractsovername en dat je oude account daarna verwijderd moest worden, zodat je een nieuwe aan kon maken? Of was er iets anders? Ik hoop dat je het me laat weten! 😄

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey @Bluelight, superfijn dat het al zo snel was opgelost! Ik ben wel erg benieuwd wat er precies was; bedoelde je een contractsovername en dat je oude account daarna verwijderd moest worden, zodat je een nieuwe aan kon maken? Of was er iets anders? Ik hoop dat je het me laat weten! 😄


Reageer