Aanbod verlengen duurder dan nieuw abonnement

  • 4 July 2023
  • 2 reacties
  • 144 x bekeken

Ik wil graag verlengen, maar het aanbod is duurder dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit. Er is momenteel een aanbieding voor een iPhone 13 met 10gb voor de prijs van 5gb. 

Ik zou als bestaande klant ook graag gebruik maken van deze aanbieding als ik verleng.

 

Ik hoor graag hoe ik dat kan regelen.

 

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hi @WPeters, allereerst van harte welkom op de Community en super leuk om te lezen dat je graag bij ons blijft met de iPhone 13 - goede keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad niet dezelfde prijs als voor nieuwe klanten. Wel korting op die bundel, maar niet degene die je wil. Ik heb direct navraag voor je gedaan en ik wacht nu even op een reactie. Zodra ik een reactie heb, hoor je het direct van mij. Ik spreek je snel! 😄

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @WPeters, allereerst van harte welkom op de Community en super leuk om te lezen dat je graag bij ons blijft met de iPhone 13 - goede keuze! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad niet dezelfde prijs als voor nieuwe klanten. Wel korting op die bundel, maar niet degene die je wil. Ik heb direct navraag voor je gedaan en ik wacht nu even op een reactie. Zodra ik een reactie heb, hoor je het direct van mij. Ik spreek je snel! 😄

Reputatie 7
Badge +12

Hi @WPeters, ik ben er vandaag weer ingedoken, maar ik zie dat je vorige week de verlenging met je iPhone 13 al hebt gedaan, heel gaaf! Is alles helemaal goed gegaan en bevalt je nieuwe toestel? Ik ben erg benieuwd en ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer