Livechat niet mogelijk?

  • 11 July 2023
  • 1 reactie
  • 70 x bekeken

Goede middag,

Ik probeer contact op te nemen via de livechat van tele2 aangezien bellen geen optie voor mij op dit moment (telefoon stuk atm)

Gisteren kon dit wel maar helaas kan dit vandaag niet?
Is er een manier waarop ik dit toch kan doen, want ik heb een vraag namens verlengen die ik via de klantenservice moet oplossen

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hey Wesley, wat apart dat je geen contact kon opnemen via de chat. Was er niemand beschikbaar of kreeg je een bepaalde foutmelding? Lukt het inmiddels wel om via deze pagina met een collega te chatten? Je start een gesprek met de chatbot en je kunt dan aangeven dat je een medewerker wil spreken. Anders kan ik je ook wel helpen hoor. Laat het me maar weten of ik iets voor je kan doen. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hey Wesley, wat apart dat je geen contact kon opnemen via de chat. Was er niemand beschikbaar of kreeg je een bepaalde foutmelding? Lukt het inmiddels wel om via deze pagina met een collega te chatten? Je start een gesprek met de chatbot en je kunt dan aangeven dat je een medewerker wil spreken. Anders kan ik je ook wel helpen hoor. Laat het me maar weten of ik iets voor je kan doen. Dan duik ik er direct voor je in! 😄

Reageer