beantwoord

Oude abonnement ontkoppelen

  • 24 July 2023
  • 3 reacties
  • 74 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Beste,

had een tele2 abonnement en was blij met mijntele2 zodat ik alles kon zien qua data. Nu heb ik een ander abonnement bij tele2 nog steeds maar ik kan mijn oude account niet ontkoppelen en daardoor mijn nieuwe niet koppelen dus ik zie niet hoeveel data ik nog heb… graag hulp hierbij!!

 

vriendelijke groeten Mayra

icon

Beste antwoord door Mayra 24 July 2023, 15:58

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Mayra, van harte welkom op de Community! Superfijn om te lezen dat je je MijnTele2 gebruikt en dat je hier blij mee bent! Ik heb het oude account zojuist voor je verwijderd. Geef het een paar minuten en dan kun je zometeen een nieuw account aanmaken via deze pagina en dan heb je binnen no time je nieuwe account om je data in te zien! Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Hey Mayra, van harte welkom op de Community! Superfijn om te lezen dat je je MijnTele2 gebruikt en dat je hier blij mee bent! Ik heb het oude account zojuist voor je verwijderd. Geef het een paar minuten en dan kun je zometeen een nieuw account aanmaken via deze pagina en dan heb je binnen no time je nieuwe account om je data in te zien! Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

 

Ja het is gelukt!! Heel erg bedankt!! 

Reputatie 7
Badge +12

Uiteraard graag gedaan! Superfijn dat het is gelukt en thanks voor de terugkoppeling. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst, Mayra! 😄

Reageer