beantwoord

Activeer mijn simkaart

  • 4 June 2023
  • 9 reacties
  • 226 x bekeken

Graag mijn simkaart activeren

[verwijderd door moderator]

icon

Beste antwoord door messi.s 5 June 2023, 08:56

Bekijk origineel bericht

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De snelste manier is om morgen met een ander toestel de klantenservice te bellen. 

@messi.s 

Dit is een openbaar forum, plaats hier geen telefoonnummer.

Je kunt dit binnen 20 min vanaf nu (16h05) verwijderen door op de drie puntjes te klikken en dan bewerk.

Er is geen mogelijkheid om iets te verwijderen.

De enige 2 opties zijn:

- Link naar reactie

- Melden

 

Baal nu al dat ik ooit voor tele2 ben gegaan, kut systeem dit zeg. Op elke pagina zie ik staan "helaas, op dit moment zit hier een slotje op". Waar komt dat slotje vandaan?? Ik heb in het verleden meerdere providers gehad, maar dit.. Bah slechte zaak.

Ook de chatbot verwijst me telkens door naar een pagina dat niet werkt. Welke [verwijderd door moderator] heeft dit ooit bedacht? Nergens is een oplossing te vinden.

Moderator, graag mijn telefoonnummer uit deze topic verwijderen.

Raar dat je dit niet zelf kan doen net zoals het raar is dat je niet zelf een simkaart kunt activeren zonder vage foutmeldingen en verwijzingen naar slotjes pagina.

Je kan dit wel zelf doen, maar allen binnen één uur na plaatsing van je topic.

Ok, stomme regel dus. Maar dit helpt niets op dit moment.

Toch bedankt voor je reactie. Morgen maar bellen naar Tele2, gezien ze de "24/7 service" op de zondag niet kunnen geven.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Messi, welkom op de Community en bij Tele2! Niet fijn om te horen dat je geen goede start hebt bij ons, maar dat gaan we direct veranderen. Ik heb je zojuist een verificatiecode per mail gestuurd. Als je deze hier aan me doorgeeft samen met het ICC-nummer van je nieuwe simkaart, dan activeer ik direct je simkaart voor je. Dit ICC-nummer bestaat uit 19 cijfers, dus type deze nauwkeurig over. 

Ik heb je 06-nummer uit je topic verwijderd. Mocht je volgende keer in het weekend hulp nodig hebben, neem dan contact op met mijn collega's via Facebook of Twitter. We staan daar elk weekend tussen 8:00 en 17:30 uur voor je klaar!

Hoi,

 

Ik ben zojuist door Damon super snel via de chat geholpen. Hij heeft mijn simkaart geactiveerd.

 

Dank allen voor het meedenken. 

Hoi,

 

het lukt me niet om mijn simkaart te activeren en de chat al geprobeerd. Nieuw simkaart - zelfde nummer. Allebei simkaart geen bereik en maak alleen gebruik van WiFi 

Reageer