beantwoord

Voicemail activatie werkt niet

  • 14 July 2023
  • 5 reacties
  • 66 x bekeken

Vandaag halve dag aan de lijn gehangen met Tele2 mobiele klantenservice zonder resultaat 😥

 

Het probleem is dat doorschakelen naar mijn voicemail niet werkt voor bellers als ik in gesprek ben of niet opneem. Ik kan zelf wel bellen naar 1233 en kom dan in mijn voicemail.

Ik heb al SMS gestuurd naar 1233 met “AAN” als tekst, krijg wel bevestiging van de aanvraag maar daarna geen bevestiging van de activatie.

Klantenservice zou me doorverbinden naar de technische dienst, maar die nemen niet op….

 

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door timosmit 17 July 2023, 16:31

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Hoi @timosmit, geen zorgen, ik help je graag via deze weg verder! Je kunt de doorschakeling ook heel gemakkelijk instellen via je MijnTele2 account: https://www.tele2.nl/my/abonnement. Je kunt trouwens niet kiezen voor doorschakelen bij geen gehoor, of in gesprek, het is altijd of nooit. Bij het instellen/uitschakelen van een doorschakeling krijgt je een automatische e-mail ter bevestiging. Zou je dat voor me kunnen proberen? 

 

Als je wilt dat ze altijd worden doorgeschakeld naar je Voicemail, kun je dit ook instellen door het volgende in te voeren in je toestel: **21*+31624eigentelefoonnr#. Op deze manier wordt de doorschakeling ook ingesteld! 

 

Ik zie graag een reactie van je tegemoet of het is gelukt! 😊

 

Groetjes, 

Pharwin 

Dag Pharwin,

Ik heb een Tele2 abonnement, de link verwijst naar T-mobile.

Als ik probeer in te loggen met mijn email adres en 06-nr, dan krijg ik:

Er is geen My T-Mobile account bekend voor dit telefoonnummer.

En nu?

Dag Pharwin,

Ik heb een Tele2 abonnement, de link verwijst naar T-mobile.

Als ik probeer in te loggen met mijn email adres en 06-nr, dan krijg ik:

Er is geen My T-Mobile account bekend voor dit telefoonnummer.

En nu?

Excuus! Ik heb zojuist mijn antwoord aangepast met de juiste link voor Tele2! Zou je het nu nog een keer kunnen proberen? Ik lees graag van je of het is gelukt! 


Groetjes,

Pharwin 

Heel vreemd, maar ik heb net getest en het werkt gelukkig. 

Tot vrijdag niet, ik heb geen verandering gedaan.

Enfin, bedankt voor het meedenken!

Reputatie 5
Badge +6

Wat fijn om te horen dat het allemaal weer werkt, @timosmit! Mocht er nog iets zijn, twijfel dan niet om een nieuw topic te openen hier op de Community!

Reageer