De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hallo, ik kan niet in mijn Tele2 (omdat code naar mijn tel wordt gestuurd) en ben mijn PUK code kwijt… Met vriendelijke groet,Alex
Hallo,Ik zou graag willen switchen van provider vanwege verschillende redenen. Alleen wil ik van een Sim-Only naar een abonnement met telefoon switchen. Nu stond ik op het punt om het abonnement te bestellen, echter toen ik mijn geboortedatum wou invullen blijf het systeem zeggen “ongeldige datum” Ik neem aan dat dit komt omdat ik 17 ben. Nu heeft mijn vader ook Tele2 en had hij de optie om een extra abonnement toe te voegen, alleen zijn we bang dat dit nadelen met zich meebrengt. Is dat zo? Zo ja, welke?Micha
Mijn simkaart is geblokkeerd, maar ik ben mijn pukcode kwijt, kan de pukcode naar mijn e-mail gestuurd worden? [e-mailadres verborgen door moderator]
Beste, Omdat mijn oude sim is kwijtgeraakt heb ik nu een nieuwe ontvangen. Echter kan ik ze niet activeren. Heb alles al geprobeerd, ook via mijn bank app lukt het niet. Doorschakelen naar de klantenservice doet ie niet. Bellen kan ik niet. Bij wie kan ik nog terecht om dit in orde te maken? alvast bedankt!
Hi there,Over the weekend, I changed my subscription on my mobile to an unlimited plan. I didn’t realise this would be immediately confirmed, I thought I would have to confirm again before it was locked in.Now, when I’m in the Tele2 App, I can’t see the option to go back to the subscription I was previously on (20GB + 200 mins/sms for €18,01). Could you please assist with changing my subscription back to my existing one?ThanksKelsey
Ik wil graag een nieuwe pukcode ontvangen
Hoi,Ik heb een abonnement met toestel geannuleerd in januari (iPhone 14 Pro Goud 128GB). Ik heb het bedrag na 15 dagen nog steeds niet ontvangen, €1203,83. Kan dit snel worden opgepakt?Met vriendelijke groet,Berkay
Goedemorgen, Mijn simkaart is geblokkeerd en nu heb ik de PukCode nodig. Deze code kan ik makkelijk inzien in mijn.tele2 , echter kan ik niet inloggen omdat de tweestapsverificatie naar mijn geblokkeerde sim wordt gestuurd. Hoe krijg ik mijn simkaart nu ontgrendeld? GroetenErwin
Het is zondagochtend dus ik kan de klantenservice niet bereiken. Ik heb mijn pukcode nodig maar ik kan niet op mijn tele 2 inloggen wegens tweestapsverificatie. Kan iemand mij helpen?
UPDATE: Inmiddels opgelost via Klantenservice! Hi,Ik moet mijn Pukcode invoeren maar ik kan niet in MijnTele2 vanwege een tweestapsverificatie. Het kaartje waar het op stond heb ik niet meer.Het lukt nu niet om de Klantenservice te bereiken, vandaar dat ik het hier vraag.Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?Dank alvast.
Hoi, het lukt me niet om mijn simkaart te activeren en de chat al geprobeerd. Nieuw simkaart - zelfde nummer. Allebei simkaart geen bereik en maak alleen gebruik van WiFi
Ik ben momenteel op vakantie op Sicilië. Internet werkt prima. Maar ik kan niet bellen of gebeld worden.nog nooit eerder gehad als ik op vakantie ben binnen de eu.wat kan ik doen om dit op te lossen. Heel vervelend
Hoi,Gisteren is in Rome mijn telefoon gestolen net voordat ik terug zou vliegen, ik wil nu mijn SIM blokkeren via mijntele2 maar dit lukt niet aangezien ik mijn authenticator ook op mijn telefoon staat. Nu is de klantenservice vandaag gesloten en ben ik bang dat ik straks een rekening van duizenden euros krijg van misbruik met mijn SIM. Is er iets wat ik vandaag kan doen?
Graag mijn simkaart activeren[verwijderd door moderator]
Vandaag halve dag aan de lijn gehangen met Tele2 mobiele klantenservice zonder resultaat 😥 Het probleem is dat doorschakelen naar mijn voicemail niet werkt voor bellers als ik in gesprek ben of niet opneem. Ik kan zelf wel bellen naar 1233 en kom dan in mijn voicemail.Ik heb al SMS gestuurd naar 1233 met “AAN” als tekst, krijg wel bevestiging van de aanvraag maar daarna geen bevestiging van de activatie.Klantenservice zou me doorverbinden naar de technische dienst, maar die nemen niet op…. Iemand een oplossing?
Hallo! ik heb onlangs mijn bestelde telefoon teruggestuurd en het abonnement geannuleerd. Nu had ik nummerbehoud aangevraagd, maar deze is niet geannuleerd. Wat betekent dat mijn abonnement afloopt. als ik nummerbehoud wil annuleren via de TELE2 site geeft die aan dat er geen nummerbehoud actief is. Terwijl mijn provider en de provider waar ik een andere telefoon met abonnement heb aangevraagd, aangeven van wel.ook als ik naar de status wil kijken of annuleren opnieuw wil proberen krijg ik momenteel helemaal geen verificatiecode meer.iemand enig idee hoe ik het nummerbehoud kan annuleren?
Goeiemorgen,Mijn telefoon is in het buitenland gestolen waardoor ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd. Nu wil ik deze activeren via de website maar om daar in te loggen heb ik een sms code op m'n 06 gekregen. Ik kan alleen dus nog niet deze sms code ontvangen. De klantenservice bellen is ook nog even moeilijk met een simkaart die niet werkt. Wie kan mij hiermee helpen?
Ik heb vandaag een simkaart gekregen maar ik kan hem niet gebruiken dat snap ik niet wat moet ik doen
Hallo allen, Ik heb vorige week een nieuwe abonnement afgesloten, echter heb ik perongelijk de verkeerde telefoon besteld. (iPhone 14 “plus” ipv pro) Nu heb ik dit geannuleerd en ga ik morgen de telefoon retourneren. Nu probeerde ik net alvast een nieuw abonnement af te sluiten met de goede telefoon maar werd dit afgekeurd. Heeft dit te maken met het feit dat de andere telefoon nog niet geroutineerd is? Alvast bedankt!
Ik wil graag verlengen, maar het aanbod is duurder dan wanneer ik een nieuw abonnement afsluit. Er is momenteel een aanbieding voor een iPhone 13 met 10gb voor de prijs van 5gb. Ik zou als bestaande klant ook graag gebruik maken van deze aanbieding als ik verleng. Ik hoor graag hoe ik dat kan regelen.
Ik wil wachten op de iPhone 15 maar mijn abbo stopt in augustus. Ik blijf hetzelfde betalen zag ik, terwijl de telefoon is afbetaald. Klopt dit en hoe dan? Want in mijn ogen zou het abonnement dan lager moeten zijn ivm wegvallen kosten van de foon. Weet iemand dit
Als ik tijdelijk mijn abonnement wijzig naar unlimited data voor de komende 2 maanden. Is het dan na die twee maanden mogelijk om voor het zelfde tarief mijn abonnement te krijgen die ik momenteel heb. (deze heb ik in de dit wil ik weken aangeschaft) Mvg, Bv
Ik heb mijn abonnement verlengd. Eerst mijn oude toestel krediet afbetaald, omdat ik anders geen abonnement kon afsluiten met de iPhone 14 pro. Ik heb de bevestigingsmail (de standaard automatisch mail) wel gehad, maar verder niks… geen betaallink voor het bedrag wat ik in één keer zou betalen en geen afspraak mail voor de nieuwe telefoon. Als ik zoek op orderstatus zegt hij dat er geen bestellingen zijn gevonden… Hoe zit dit? Heb ik nu wel of niet een verlenging afgesloten??
Goedemiddag, ik heb een sim only abonnement bij tele 2 die verlengt mag worden in aug 2023(bijna). Alleen mn telefoon is heel erg traag en wil een nieuw abonnement bij tele2 met toestel. Is toch raar als ik dan €70 eenmalig moet betalen terwijl ik maar een sim only heb.
Er is iets veranderd in mijntele2 en nu is er geen abonnement meer zichtbaar . Hierdoor kan ik ook mijn puckcode niet meer inzien. En ook de klantenservice niet meer bellen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.