beantwoord

Abonnement niet verlengen.

  • 6 July 2023
  • 1 reactie
  • 59 x bekeken

Ik wil wachten op de iPhone 15 maar mijn abbo stopt in augustus. Ik blijf hetzelfde betalen zag ik, terwijl de telefoon is afbetaald. Klopt dit en hoe dan? Want in mijn ogen zou het abonnement dan lager moeten zijn ivm wegvallen kosten van de foon. Weet iemand dit 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 10 July 2023, 09:53

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi Milou, allereerst van harte welkom op de Community! Super leuk om te zien dat je je profiel volledig hebt ingevuld, inclusief een profielfoto (dat zie ik niet zo vaak)! 😎 Goede keuze om te wachten op de iPhone 15 inderdaad. Geen zorgen - als je huidige contract in augustus afloopt, loopt je abonnement gewoon door zoals je gewend bent. Je maandkosten gaan dan inderdaad omlaag, zodra je toestelkrediet volledig is afbetaald. Let op: je betaald bij ons altijd (1 maand) achteraf. De factuur voor de periode augustus, ontvang je dus in september. Daarna zullen je maandkosten met € 25 verlaagd worden. Dit is namelijk het maandelijkse bedrag wat je aan toestelkrediet betaald. 

Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😊

Reageer