beantwoord

Geen betaallink bij verlenging

  • 1 July 2023
  • 2 reacties
  • 53 x bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd. Eerst mijn oude toestel krediet afbetaald, omdat ik anders geen abonnement kon afsluiten met de iPhone 14 pro. Ik heb de bevestigingsmail (de standaard automatisch mail) wel gehad, maar verder niks… geen betaallink voor het bedrag wat ik in één keer zou betalen en geen afspraak mail voor de nieuwe telefoon. Als ik zoek op orderstatus zegt hij dat er geen bestellingen zijn gevonden… Hoe zit dit? Heb ik nu wel of niet een verlenging afgesloten??

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 3 July 2023, 10:35

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je zou het beste even de klantenservice kunnen bellen. Die kunnen dat gelijk nakijken voor je.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Joyce, van harte welkom op de Community en tof om te lezen dat je voor de iPhone 14 Pro gaat! Gaat het om de bestelling van 28 juni? Ik weet niet precies wat er is gebeurd, aangezien je je bestelling bij een derde partij hebt  gedaan, maar ik zie wel dat deze bestelling is geannuleerd. Lukt het om opnieuw je verlenging te doen? Het makkelijkste is om dit via onze eigen webshop of via MijnTele2 te doen.

Laat het me maar weten, en als je nog ergens tegenaan loopt sta ik voor je klaar! 😊

Reageer