Pukcode kwijt

  • 25 July 2023
  • 7 reacties
  • 52 x bekeken

Hallo, ik kan niet in mijn Tele2 (omdat code naar mijn tel wordt gestuurd) en ben mijn PUK code kwijt…

 

Met vriendelijke groet,


Alex

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hey Alex, van harte welkom op de Community! Als je het kaartje kwijt bent en je hebt geen toegang tot je MijnTele2 account, dan ben je hier op het juiste adres. Ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Laat je het me weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? 💪🏻

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Mijn vraag is: Hoe kom ik aan mijn PUKcode? Ik ben het oorspronkelijke kaartje dus kwijt.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Alex, van harte welkom op de Community! Als je het kaartje kwijt bent en je hebt geen toegang tot je MijnTele2 account, dan ben je hier op het juiste adres. Ik heb je pin- en pukcode direct naar je gemaild. Laat je het me weten of je ze hebt ontvangen en of het is gelukt om je toestel weer in te komen? 💪🏻

Reputatie 7
Badge +12

Hi @ALexAlex75, is het gelukt?

Hi Marciano,

 

I have the same problem as Alex had. Could you help out please? Let me know if you need any personal details to check my account.

 

Best,

Daniele

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Daniele Franzoi, no worries, I've got you! I just sent your pin- and pukcode to your e-mail. Please let me know if you've received them and if everything's OK! 💪🏻

Hi Marciano,

 

I have the same problem, can you help me please?

 

Regards,

 

Michael

Reputatie 7
Badge +12

Hey @michaelshu, ik help je met alle plezier! Ik heb zojuist gereageerd in je eigen topic. Laat me even via een privébericht weten om welk 06-nummer het gaat, of dat ik het juiste 06-nummer al had gevonden. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reageer