De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hi! I have fiber via T Mobile and I have Mobile via Tele2. I had separate logins on each site with the same email address. The system assigned my T Mobile account to Odido, meaning I can't log in with my Tele2 password as it likely conflicted. The information was also NOT joined. I tried to get help over the phone but they weren't able to assist. I tried bringing the mobile subscription to be seen with the account I can use to log in but I get an error message that my phone number is already linked to another account. I saw that sometimes your moderators help by unlinking phones from old accounts so we can link to new ones. Would anybody be able to help me? Thanks!
Just as described here, I have a problem with merging my Tele2 mobile subscription account with T-mobile Internet account. This is a duplicate topic, as requested by one of the moderators. I've also sent a PM to one of the moderators. Whatever helps me in getting the right attention...
Goedemiddag, ik ben mijn PUK code kwijt geraakt en heb geen tele 2 account omdat ik de sms verificatie niet kan uitvoeren. Zouden jullie mij kunnen helpen?
ben mijn pukcode kwijt
online mijn kontrakt verlengd met nieuw toestel ,samsung ultraalles ingevuld en werdt doorgezet om te betalen. na het betalen merkte ik dat bedrag niet klopte. ik zou 249 moeten bijbetalen, maar werd 349. paar minuten later kreeg ik mail dat bestelling geplaatst was. in de factuur bleek bijbetaling dus 349 te zijn in plaats van 249. teven was mijn bundel 25 ipv 12,50 . zodoende is mijn maandbedrag ook niet goed. meteen helpdesk gebeld die konden niets doen, moest de bestelling wijzigen bij post.nl en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. vandaag toestel toch binnen gekregen, en weer helpdesk gebeld. nu werdt gezegt dat het door een storing kwam en ik tzt de juiste bedragen zou moeten betalen. maar ik wil hier een schriftelijkr bevestiging van
Trouwens, bestaat dit forum nog wel? Lijkt tamelijk dood ?
Ik heb begin juni mijn abonnement verlengd en moest 245 euro bijbetalen voor een nieuwe telefoon. Omdat de betaallink in de email niet werkte werd ik door een medewerker geadviseerd om het bedrag handmatig over te maken. Deze betaling is niet op tijd verwerkt dus de bestelling van het nieuwe toestel werd geannuleerd. Ik ben nu 3 maanden bezig om een terugbetaling te krijgen, maar tot op heden zonder succes. De laatste twee gesprekken met de klantenservice werd er zelfs gezegd dat ze niets meer konden doen. Kortom geld weg en geen telefoon. Iemand tips wat nu te doen? Aangifte?
Goedemorgen, Zouden jullie mijn tele2 account willen ontkoppelenen en verwijderen.Ik kan nu mijn Odido account niet koppelen.Alvast bedankt voor de moeite.
Kan niet inloggen voor de pukcode ivm de tweestapsverificatie. Hoe kom ik aan de pukcode?
Goedenavond,ik kan niet inloggen op mijn (Tele-2) Odido account. Als ik mijn gebruiksnaam en wachtwoord invoer staat er dat er een tweestapsverificatiecode naar mijn oude nummer die niet meer bestaat is verzonden. Ik heb gebeld met Odido, maar de persoon in kwestie kon mij (nauwelijks) niet helpen, had het idee dat hij zelf ook niet wist wat hij deed. Iemand die mij kan helpen? Ik kan nu mijn internetgebruik niet meer zien en vind dit zeer frustrerend. Groetjes,
Beste Community, vorige week heb ik mijn abbonnement van voormalig Tele2 bij Odido verlengt. Mijn nieuwe tegoed zou gister,1e van de maand, weer aangevuld zijn. Maar ik kreeg aan het eind van de middag al een sms met dat er al 100% van mijn bundel verbruikt is. Nu probeer ik de klantenservice van odido te bereiken, maar de lijn die over verbruik gaat is niet beschikbaar. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, aangezien ik nu geen mb’s meer heb die ik overigens zelf echt niet heb opgemaakt. Hoe kan ik meer te weten komen over deze situatie?
goeiedag ik ben mijn simkaart kwijt. ik zit in het buitenland in Australie. Nu gaat een vertrouwlijk persoon mijn simkaart ontvangen en doorsturen naar mij. Kan ik mijn vervangende simkaart activeren in Australie? Ik heb mijn nederlandse Nummer nodig voor nederlandse gerigistreede diensten zoals Digid en mijoverheid.
Ik krijg dit melding, terwijl mijn nummer niet hoort gekoppeld te zijn aan een andere account. Hoe kan ik dit aanpakken?
Ik zie dat mijn abonnement is verlengd maar hier heb ik nooit toestemming voor gegeven. Hij was afgelopen in mei 2022 maar blijkbaar weer voor 2 jaar vast gezet zie ik. Wel betaal ik alleen de sim only kosten. Als ik op contract druk dan zie ik een leeg contract met alleen balletjes waar mijn gegevens zouden moeten staan. Ik zou toch een gewoon maandelijks opzegbaar contract moeten hebben toch? Nu moet ik nog tot januari 2024 wachten om bijv te verlengen en een nieuw toestel te mogen uitzoeken. Hoe zit dit?
Na de vakantie kregen we een factuur die hoger was dan verwacht. Na inzage in de factuur bleek die ipv €16,- dik €43,- te zijn. blijkbaar zijn wij sinds Januari de vrolijke eigenaren van ESRTV ( tot half uur geleden NOOIT van gehoord). resultaat: sinds Januari €165,- méér betaald dan nodig. Hoe kan Tele2 rekeningen sturen van iets wat ik niet heb besteld??? klantenservice sta ik al 45 minuten in de wacht. Die hebben het drukker dan we van hun gewend zijn. ben benieuwd waar deze spookfacturen vanaf komen. Word een leuk gesprek met de klantenservice.
Op 9 augustus heb ik mijn abonnement bij jullie opgezegd met ingangsdatum 1 september. Ik heb met u gesproken aan de telefoon en u verzekerde mij dat er na die datum niets in rekening zou worden gebracht. Ik heb echter zojuist de volledige factuur voor de maand september ontvangen, terwijl ik geen klant meer was. Hoe kan ik hiervoor een terugbetaling krijgen?
Hello . I got new phone nearly a year ago with number but havent activated it never before because i using it as extra phone on occasions as i already got my main phone . I wanted to login in my tele2 to see certain things about my subscription but noticed it’s Odido now but it ask some kind of code send to my number which i can’t receive because the number isn’t activated. is it still possible to activate it after this long time or what should i do to get in my odido account ?
Hoi!ik ben op zoek naar een adres om een klacht in te dienen en het abonnement voor verlenging op te zeggen.situatie; ik verlengde mijn abonnement, in de veronderstelling dat ik een afspraak kon maken voor levering van het toestel. Dat werd echter door PostNL geleverd, zonder afspraak. Ik was op vakantie, Dus niet thuis. Iom klantenservice telefoon bij PostNL punt laten leveren (tele2 kon de levering niet stopzetten), dan zou tel Na een aantal werkdagen retour gestuurd worden, het abonnement als niet afgesloten beschouwd en zou de betaling die ik voor het toestel deed teruggestort worden.echter, bijna een maand verder, en 5 telefoontjes aan de klantenservice, krijg ik helemaal geen reactie. De telefoon zou volgens een medewerker wel bij Tele2 terug zijn, maar het proces stagneert ergens.ik wil voorkomen dat ik aan een abo zonder toestel vast zit, maar kom er niet doorheen.iL zoek een adres voor schriftelijk contact, maar dat kan ik niet vinden. Wie helpt mij aan dat adres?dank!gr Joke
Deze week geprobeerd een multisim te koppelen aan mijn Odido abonnement in verband met de aanschaf van een Samsung watch 6. Op de website van Odido blijkt dat mogelijk te zijn. Ik kom er nu achter dat dit voor oud Tele-2 klanten helemaal niet mogelijk is. Hier staat niets over op de website, geen disclaimer oid.Hierover contact gehad met de klantenservice maar ook daar geen oplossing anders dan lopend contract uitzitten. Teleurstellende ervaring en het resterende gevoel is dat ik blijkbaar een halve klant ben van Odido.Thanks Odido
Ik zit nu bijna 2,5 week in het buitenland, waarvan de afgelopen week in Frankrijk. Nu heb ik sinds een paar dagen ineens geen internet meer. In het huis waar ik verblijf (en onderweg in hotels) heb ik steeds wifi gebruikt. Wat kan ik doen om weer internet te krijgen op mijn telefoon?
Goedemorgen,Onlangs nieuwe telefoon aangeschaft en ook abonnement met nummer behoud verandert. Sindsdien krijg ik geen gegevens in mijn aap te zien. Ik heb Tel2 aap verwijderd en nieuwe aap geïnstalleerd , maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?Mvg
HalloIk was aan het kijken hoe ik mijn poort kon forwarden maar ik zie nergens deze optie, nu zag ik op google dat het onder het kopje 'beveiliging’ was maar ook hier kon ik hem nergens vinden. Is dit uitgezet? En zo ja, hoe zet ik het aan?
Goedemiddag,Ik zou graag mijn pukcode willlen opvragen. Dit gaat helaas niet via mijnodido vanwege tweestaps verificatie.
Mijn dochter en ik hebben beide een Tele2 mobiel abonnement (nu dus Odido). Ook heb ik glasvezelinternet en tv via T-Mobile Thuis. Ook Odido nu.Allemaal prima maar ik kan niet inloggen in de Odido app en ook niet meer in T-Mobile Thuis. Dit omdat het niet mogelijk is om 2 accounts te hebben op één e-mailadres...Ik krijg deze melding:We hebben naast een Tele2 account ook een T-Mobile account gevonden. Beiden met hetzelfde e-mailadres en loginnaam. Dit kan niet samengevoegd worden tot 1 Mijn Odido account. Geen zorgen. Hebben we een oplossing voor;Je kan of je e-mailadres aanpassen of een account verwijderen.Ik heb maar 1 e-mailadres. En ik wil niks verwijderen. Ik wil toegang tot de app én tot dat wat voorheen T-Mobile thuis was. Vooral voor mijn dochter is het onhandig dat ze haar verbruik niet kan zien van haar mobiele abonnement.Bij de Odido klantenservice kom ik helaas niet verder. Daar hang ik meer dan een uur in de wacht. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpe
Hi there, On Wednesday 16th August, I cancelled my Tele2 mobile subscription. I received an email confirmation from Tele2 stating “Your subscription will be terminated on September 16, 2023. Your mobile number [removed by moderator] will also expire.” Yesterday on September 12th, I registered with my new provider as the 16th September was approaching and I wanted my number to be ported and not expire. However, I then received an email from Vodafone stating that Tele2 had informed them that my number could only be transferred to Vodafone on 16th October. Could you please assist? I want my number to be released/ported over on 16th September, that is why I cancelled it one month earlier on 16th August. Thanks,Kelsey
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.