De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Hai Ik heb de tele 2 app gedownload zodat ik mijn bel en internet verbruik kan zien: hij zei dat het een paar dagen kon duren voordat mijn 06 nummer in beeld kwam. Maar nu wacht ik al 2 weken en nog steeds pakt ie mijn 06 nummer niet. Hoelang kan dit nog gaan duren?! Demi
Als je bij een abonnement voor de optie 'unlimited data' kiest, is dit daadwerkelijk ongelimiteerd of zit je toch vast aan een beperkt aantal GB?
Ik weet niet wat mijn klantnummer is en deze heb ik nodig om een extra internet bundel aan te vragen. Nergens is het aangegeven? Ik heb tevens 2GB extra nodig, hoe doe ik dit? Dank....
Mijn abonnement is stopgezet 2 weken terug. Is het nog mogelijk om mijn nummer te behouden? Whatsapp werkt namelijk nog wel en zij maken gebruik van je nummer (?). Als mijn nummer niet behouden is, is het dan mogelijk om een hetzelfde nummer uit te kiezen bij een nieuw abonnement?
Hi, Al langere tijd heb ik behoorlijk slecht bereik thuis. Ik woon in een dorp en heb binnen, aan de voorkant van het huis meestal één streepje bereik. Heel soms als ik naar buiten ga worden dit er twee. Achter huis heb ik geen tot één streepje. 4G werkt vaak ook niet of nauwelijks. Nu had ik hier nooit zo'n probleem mee, vaak belde ik degene die mij probeerde te bereiken terug met onze vaste lijn. Helaas werk ik momenteel vanuit huis en wordt ik veel gebeld door collega's. Die kan ik niet terugbellen wegens een algemeen nr. Lang verhaal kort, ik kan niet zonder mobiele telefoon! Nu valt vaak het bereik tussentijds weg waardoor ik niet te verstaan ben of het gesprek wordt afgebroken. Het liefst zou ik gewoon overstappen naar een andere provider, maar dit kan helaas pas vanaf oktober. Is er een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen? Ik heb geen zin om alle kosten voor de resterende periode te moeten betalen, terwijl ik geen/slecht bereik heb. Natuurlijk had ik hier eerder achtera
Sinds langere tijd heb ik al last van de mijn telefoon slecht laad, in het begin ging het nog door de telefoon een beetje te verleggen. maar nu is het bijna onmogelijk om de telefoon op te laden. Ik heb de telefoon nog geen Jaar en gebruik de telefoon veel. Nu heb ik al verschillende keren gebeld met tele2 alleen krijg ik steeds als antwoord dat de poort waarschijnlijk vies is, Maar dit kan het geval gewoon niet zijn. , maar toch met kwastjes voorzichtig de poort regelmatig schoongemaakt maar het verbeterde niet .Sterker het werd steeds slechter. verschillende laders en kabels gebruikt , maar maakt niets uit. mijn vorige telefoon een Microsoft Lumia 950XL , die bijna 5jaar oud is nu. werkt nog steeds perfect geen speling en laad op zonder problemen. Maar ik wil niet zomaar mijn telefoon opsturen zonder dat het probleem duidelijk op papier staat zodat hij in opdracht van tele2 opgestuurd word en niet vanuit mij, omdat dit gewoon een hardware matig probleem is. laatst n
Ik heb sinds een aantal weken de iPhone 11 en het valt mij op dat deze een stuk trager is dan mijn vorige iPhone 7 Plus. Heb ook zéér vaak maar 1 streepje bereik. Wellicht een foute instelling in de telefoon?Kan iemand mij misschien helpen? Heb de telefoon al aantal keer gereset, mag niet baten.Ik vind het erg vervelend.Groet, Eric
Ik zie net dat er hier al eerder dingen over zijn gezegd en dat meer mensen last hebben van ditzelfde probleem. Ik heb alleen nog nergens iets over een oplossing gelezen. Iemand tips?? Goedemiddag,Ik heb een abonnement met unlimited data. Hiermee krijg ik 5GB en daarna kan ik onbeperkt opwaarderen per 1GB. Tot een paar weken geleden was het mogelijk om meerdere sms’jes te sturen en dus meerdere extra bundels tegelijkertijd te activeren. Inmiddels lijkt dit niet meer mogelijk, maar dit is erg onhandig (met name voor online tentamens waarbij ik niet de kans heb om tussendoor extra bundelboosters te activeren, maar daarmee het risico loop om 100% van mijn bundel te verbruiken en zonder internet kom te zitten).Is hier een oplossing voor? Het is ook niet mogelijk om extra bundels te activeren via de app wanneer de laatst geactiveerde 1GB nog gebruikt wordt (zelfs niet wanneer wordt aangegeven dat 80% van deze laatste GB ook verbruikt is).
Wanneer komt nu eindelijk eens esim uit bij jullie? heb een mooie iphone xr maar kan niet genieten van dual sim
Sinds kort lid bij Tele2, en op zijn zachts gezegd nu al spijt. Op vele plekken in Nederland heb ik weinig tot geen bereik, zo ook thuis of op mijn werk. Waar ik normaal bij de concurrent 5G maximaal had, heb ik bij Tele2 maar 1 streep (dit is al veel) en anders 3G/4G. Dit tot ergernis wanneer je veel thuis werkt en vrijwel altijd de hotspot aan hebt. Omzetten naar een andere provider kan niet meer, blijkbaar is mijn 1 jarige contract gewijzigd naar een 2 jarig contract? Is er een manier om of wel internet te hebben of het abonnement stop te zetten IVM het niet dekken van het internet?
Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar deze is niet geactiveerd. Het gaat om een nieuw abonnement. Hoe kan ik dit oplossen? Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Bellen gaat niet want kan alleen noodoproepen doen.
Ik ben mijn pincode kwijt maar de site ligt eruit dus ik kan ‘m ook niet opzoeken en ook niet bellen. hoe los ik dit op?
Al jaren zonder problemen klant bij Tele2 met een sim-only abonnement. Na de update naar het nieuwe 4g netwerk afgelopen donderdag heb ik nog wel gewoon kunnen internetten en bellen uit de bundel. Gister “opeens” geen netwerk meer. Hier is geen update van de software op het toestel aan vooraf gegaan, toestel had wel netwerk voordat deze in m'n broekzak ging, toen die eruit kwam geen netwerk meer. Toestel een aantal keer opnieuw opgestart, zonder succes. Daarnaast de tips op het forum gevolgd, APN op alle mogelijke wijzen proberen in te stellen, tussendoor opnieuw opgestart, langer gewacht om te kijken of het netwerk “spontaan” zou verschijnen, APN teruggezet naar standaardinstelling, wederom zonder succes. Voor de volledigheid, ik ben op een aantal verschillende plekken geweest waar ik normaal altijd netwerk heb.Chatbot adviseerde de klantenservice te bellen, maar die is zaterdagavond en zondag niet bereikbaar.Het toestel is een OnePlus 6, draait op Android 10. Eerdere tips van forumle
Tot en met 16 maart 2020 had ik een abonnement bij Tele2. Ik had hierbij een telefoonnummer die ik al jaren heb en waar een heleboel accounts aan zijn gekoppeld. Nu is het zo dat ik een nieuw abonnement heb bij een andere provider met een ander nummer, maar dat ik nog steeds wel accounts e.d. nodig heb van mijn oude nummer. Is het mogelijk om via een simonly abonnement dit nummer terug te krijgen, zodat ik daar de benodigde informatie van terug kan halen? Ik probeerde net zelf een simonly abonnement met dat nummer af te sluiten, maar dat ging niet. Misschien weet iemand hier of er nog iets mogelijk is, zeker omdat het nog niet zo lang geleden is.
Tele2 is eindelijk terecht op de vingers getikt door de autoriteit consument en markt (ACM). De provider laat klanten nog steeds niet roamen op buitenlandse 4G netwerken. Dat is, zoals door klanten op dit forum al meerdere malen aangegeven, in strijd met Europese regels. Klanten moeten volgens die regels namelijk de zelfde snelheden kunnen halen als thuis. Het is jammer dat Tele2 wacht op een standje van de ACM voordat dit mogelijk wordt. Tele2 heeft op dit punt dus duidelijk niet geluisterd naar haar klanten. Lees het hele artikel op: Bright.nl
Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een mobiel gekocht via tele2 samen met abonnement verlenging. Tijdens opladen dit toestel doet erg raar sinds paar manden helenacht was niet opgeladen. Ik heb 3 originele opladers geprobeerd helaas zonder resultaat. Als ik kabel rare manier vast houden of iets onder de kabel leggen dan laadt die op maar dat toch niet normaal. Is er nog iemand zelfde probleem had? Is dit zit bij oplaadpoort moet ik reparatie melden? Nu pas ik zie dat topic meldt helemaal anders. Het moet Nokia 7 plus zijn. slecht idee via mobiel post delen. Ik zie geen optie om te wijzigen. excuses daarvoor.
Hallo allemaal, Ik heb mijn abonnement geactiveerd bij tele2. Nu is de pincode 0000. Hoe kan ik deze veranderen? Groetjes Hendrie
Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?
Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?
Ik had vernomen dat providers gegevens bijhouden over wie ik bel en wie mij bellen. Nu is mijn vraag of ik ergens een lijst kan vinden met alle nummers die mij gebeld hebben per maand?
Wanneer ik iemand wil bellen krijg ik te horen dat het nummer niet bereikbaar is. Ligt het probleem dan bij diegene of bij mij?
Ik heb al enige tijd last dat iemand mij belt maar die persoon krijgt mij niet aan de telefoon maar een in gesprek toon , zelf. ben ik niet aan het bellen maar krijg ik wel te zien dat ik een oproep heb gemist heel vervelend en hoop dat er iemand is die mij kan helpen want Tele2 helpt niet echt
Zoals de titel al zegt heb ik de exacte tijden nodig van mijn verbruik, zowel bellen als internet, om aan te tonen dat ik mijn telefoon niet heb gebruikt tijdens een bepaald moment. Ik heb een bekeuring gekregen voor bellen tijdens het rijden wat meneer agent helaas verkeerd gezien heeft. Ik wil dit graag bewijzen door mijn verbuik te tonen. Toen ik de klantenservice belde deelde hij mij mee dat dit niet mogelijk was, dat je alleen de algemene informatie via je factuur in kunt zien.Wat is dat voor onzin? Ik ken verschillende providers waar je dit simpel via de app terug kan vinden? Waarom deelt Tele2 dit niet?
Hoi allemaal,Hier ga je blij van worden! De titel geeft het al aan: De dagbundels én Bundelboosters van de Unlimited Data abonnementen gaan allemaal omhoog! Op dit moment zijn deze respectievelijk 5 en 1 GB en we verhogen deze naar 8 en 2 GB, zodat je nog meer ruimte hebt om flink te kunnen internetten! In dit topic geven we antwoorden op mogelijke vragen, dus neem het even op je gemak door. Mocht je daarna nog vragen voor ons hebben, laat het gerust weten!FAQVoor welke Unlimited Data abonnementen geldt deze wijziging van de dagbundel en Databooster?Deze wijziging geldt voor al onze Unlimited Data abonnementen. Hieronder vind je het overzicht:Unlimited Data 15.1 Unlimited Data 16.1 Unlimited Data 17.1 Unlimited Data 17.2 Unlimited Data 17.4 Unlimited Data 18.1 Unlimited Data 18.3 Unlimited Data 19.1 Unlimited Data 19.4 Unlimited Data 18.3R Unlimited Data 19.2R Unlimited Data 19.4R Unlimited Data 14.1 Unlimited Data Unlimited Data 20.2R 24 Uur Unlimited Data in NL Ik heb een andere bund
Sinds gisternacht ben ik (onvrijwillig) naar een ander netwerk overgezet. Op dit nieuw netwerk merkte ik meteen een groot verandering. Ik kan namelijk geen extra GB aanvragen als mijn bundel 80% verbruikt is, pas als het 100% verbruikt is. Dit werkt best wel tegenstrijdig aangezien je via de app extra data moet aanvragen, maar je hebt hiervoor dus internet nodig.Ik ben ervan bewust dat ik een SMS kan sturen om een GB aan te vragen, maar toch ben ik benieuwd waarom ik pas kan aanvragen als ik 100% m’n internet heb verbruikt? Waarom niet gewoon op 80%? Ik heb het forum doorgekeken en er zijn meerdere mensen die dit hebben aangekaart. Nu ben ik benieuwd of dit vanaf nu altijd zo blijft of dat het een tijdelijk iets is? Ik heb de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat ik vanaf morgen weer normaal data kan aanvragen, maar in een van de threads lees ik dat het overzet naar ander netwerk juist het doel was om dit te veranderen.Voor de mensen die al een tijdje zijn overgezet naar het
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.