De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Gelukkig nieuw jaar!Ik heb sinds vandaag unlimited elk weekend aan, maar had vandaag veel internet nodig en ben al door de 10GB en 2/3 bundelboosters heen. Ik vind deze bundelboosters geen probleem en snap het idee erachter.Het irritante is dat ik geen nieuwe bundelbooster kan activeren voor dat de vorige helemaal op is en dan werkt de app om de booster te activeren niet meer. Op zich logisch dat de app niet werkt omdat ik dan geen internetverbinding meer heb, maar het zorgt ervoor dat ik om een nieuwe te activeren per se met wifi verbonden moet zijn. Wat meestal niet heel makkelijk is ergens buiten.In de app staat dat ik bij 80% gebruik een nieuwe kan activeren, maar dat lijkt niet te kloppen. Die melding blijft er staan ook als ik al meer dan 80% heb verbruikt. Ik dacht ook dat ik op de Tele2 site had gelezen dat het via sms kon, maar er staat in de 80% en 100% verbruikt sms’jes van Tele2 niet wat ik dan zou moeten sturen.Is er een manier om dit op te lossen? Is er een bepaalde tekst
vandaag 1 januari 00.00 uur heb ik een nieuw sim-only abonnement bij tele2 afgesloten incl nummerbehoud. Ik heb simkaartje paar keer in uit gedaan en ook mijn telefoon paar keer uit aan maar blijf Geen bereik houden. Wel kreeg ik eerder al een sms dat pas 2 januari mijn nummer behoud in gaat. Hoe zorg ik er nu voor dat ik wel een geactiveerde sim kaart krijg?
Ik verblijf op dit moment in het buitenland tot aan de zomer en maak dus geen gebruik van mijn tele2 abonnement maar van een lokale simkaart. Ik moet in Januari mijn tele2 abonnement verlengen. Ik vraag me af of het mogelijk is om mijn huidige abonnement stop te zetten (en dus niet te verlengen) tot aan de zomer. En dat ik dan in de zomer een nieuw abonnement afsluit maar wel met mn huidige (tele2) telefoonnummer.
I have my contract for a half year already, but can't use any service outside the Netherlands. Tried rebooting network settings, roaming settings, didn't work. Called to support and they told me that it should work, on their side it looks like I should have service in EU. My friend and I has the same issue. Both android and iOS.
In november is 9 euro afgeschreven voor een sms dienst van Telefuture, ik heb hier nooit gebruik van gemaakt en wil de kosten terug
Halloo, ik heb op 4 december ook een iphone besteld. Mag ik misschien een indicatie van wanneer deze zal aankomen?Bestelnummer: 78188496Groetjes,Najji
ik heb 3x verkeerde pincode ingevoerd. ik heb mijn kaartje waar mijn pukcode opstaat niet meer.geprobeerd in te loggen op mijn tele2 gebruikersnaam en wachtwoord had ik opgeslagen. Maar bij inloggen geeft hij aan dat het niet klopt. en mijn emailadres niet herkend terwijl ik er wel mijn tele2 mailtjes op krijg.
Ik kan al een tijd niet inloggen op mijn tele2. Op 1of andere manier is mijn 06 nummer niet gekoppeld aan mijn mailadres. Ik heb een nieuw account aangemaakt voor mijn tele2. Hetzelfde mailadres gebruikt als die ik destijds heb gebruikt. Hij gaf niet aan dat deze al in gebruik is, wat ik raar vind. Dus ik vul mijn 06 nummer in en dan geeft hij aan dat dit abonnement al gekoppeld is aan een andere gebruiker. Nu weet ik dus niet aan welke andere deze gekoppeld is. Aangezien ik het mailadres niet weet, kom ik ook geen stap verder omdat je altijd je mailadres moet invullen als je je inloggegevens wilt opvragen
Op 15 oktober werd er onverwacht een telefoon van Tele2 bezorgd. In mijn account zag ik dat mijn abonnement was gewijzigd. Dit heb ik nooit gedaan. Direct heb ik contact gezocht met de klantenservice. De conclusie was dat door een datalek mijn profiel is misbruikt. De oplossing was het invullen van een retourformulier (en daarmee kenbaar maken van de annulering). Waarop ik de gegevens zou krijgen hoe ik de telefoon kon retourneren. Daarmee zou ook de fout zijn hersteld. Het retourformulier heb ik dezelfde dag ingevuld. Van Tele2 een bevestiging gehad. Echter heb ik nooit gegevens gehad hoe de telefoon te retourneren. Vervolgens op 18 en 21 oktober en 4 november contact gehad met de klantenservice. Zij bevestigen dat het gaat om een fraudezaak. En vervolgens de toezegging dat ik informatie ontvang of wordt teruggebeld. Dat gebeurt niet. Nu ontvang ik een factuur. Er wordt verwacht dat ik voor het onterecht afgesloten abonnement en toestel ga betalen. Wanneer verwijdert Tele2 dit nieuwe
Alsjeblieft, dit is nu al bijna twee maanden bezig.Uren ben ik kwijt geweest. In het buitenland is mijn sim kaart niet actief. Ja, ik heb alles geprobeerd. Ik las ergens dat er een block staat op nieuwe abonnementen voor de eerste twee maanden (nog nooit van gehoord... en er staat op jullie site dat je direct kunt internetten in het buitenland...). Kan er iemand alsjeblieft dit deblokkeren? Dit is enorm vervelend. [persoonlijke informatie verborgen door moderator]
Ik heb bericht gekregen dat ik per 28 december nieuwe klant ben bij jullie en dat mijn nummer die datum van de oude provider over gaat naar Tele2. Ik heb ook gelezen dat ik daarvoor in Nederland moet zijn. Ik ga 28 december op vakantie naar het buitenland en ben vanaf ongeveer 12.30 uur dus niet meer in Nederland. Is er iets te zeggen over het tijdstip dat het abbonement overgaat? Is daar invloed op uit te oefenen? Het is wel een probleem als ik de hele vakantie niet bereikbaar ben en mijn telefoon niet kan gebruiken.Als het nummer op 28 december voor 12.00 uur is overgezet dan is er waarschijnlijk geen probleem.
Ik vraag me af waarom ik €2 per maand extra moet betalen om mijn 4G onbeperkt internet abonnement van €25 wil omzetten naar een 5G onbeperkt internet abonnement van €27 als nieuwe klanten voor dezelfde 5G onbeperkt sim only abonnement €25 betalen? Horen de loyale klanten geen voordeel te krijgen?
Goedemorgen allemaal, 26 november heeft mijn moeder een abonnement afgesloten voor een telefoon bij tele2. Op 2 december kregen we bericht dat hij onderweg is en 6 december kregen we de melding "fout bij bezorging, nieuwe bezorgtijd niet bekend" Nu is een onderzoek gestart waar we al meer dan een week niks meer van hebben gehoord.Nu willen wij ons beroepen op het herroepingsrecht, volgens de Consumentenbond kan dit ook voordat de telefoon is geleverd. Aan de telefoon bij tele2 hoor ik dat dit niet kan. Wie heeft gelijk? Ondertussen betaalt ze al wel voor internet en aflossing telefoon. Kan iemand mij hierbij helpen?
Supergoed nieuws voor je telefoon: de Tele2 Toestelverzekering. Je bent natuurlijk onwijs zuinig op je gloednieuwe toestel, dus deze wil je dan ook laten verzekeren. Slimme zet! Maar wat als er iets gebeurd waardoor jouw toestel defect is? Bij Tele2 kun je jouw nieuwe toestel nu laten verzekeren. In dit topic geven we je meer uitleg over de mogelijkheden voor een toestelverzekering, wat je moet doen als je een claim wil indienen en andere contactinformatie. F.A.Q. Alle voordelen op een rijtjeDekking in de hele wereld Binnen 1 werkdag weer bereikbaar Reparatie of vervanging binnen een dag. Is dit onverhoopt niet mogelijk? Dan krijg je een leen toestel. Maandelijks opzegbaar Standaard of Uitgebreid Wat valt er onder de verzekering?We bieden twee verzekeringen aan:Standaard verzekering Uitgebreide verzekeringStandaard verzekeringVal-, stoot- en waterschade € 7,95 p/mUitgebreide verzekeringVal-, stoot-, en waterschade Diefstal (incl. zakkenrollen) Gesprekskosten na diefstal (max. €
Hallo,Misschien een domme vraag, maar ik begrijp de "vanaf data" bij de iPhone 14 pro max niet.De iPhone 14 pro max 256GB in zwart heb ik op 26-11 besteld en probeer te achterhalen wat er bedoeld wordt met de besteldatum (vanaf data).Bij alle andere kleuren staan de data op eind december, maar van de zwarte staan er 2 nog in november en de 256gb op 13-11.Mijn eigen interpretatie is dat de zwarte sneller geleverd kan worden, omdat dit het meest verkochte model is, maar dit vul ik in.Ik zou het fijn vinden om er een antwoord op te krijgen. Alvast bedankt!
Ik wilde onlangs in een telecomwinkel het tele2-abonnement van mijn dochter verlengen met telefoon omdat haar telefoon het begeven heeft. Haar abonnement heb ik destijds voor 2 jaar afgesloten via Mediamarkt in december 2019. Nu blijk ik niet te kunnen verlengen omdat ik het abonnement per 1 juli 2022 voor 24 maanden verlengd zou hebben als SIM only. Dit heb ik echter niet gedaan (ik verleng nooit voor 24 maanden omdat een toestel van 2 jaar of ouder elk moment stuk kan gaan) en ben gaan zoeken naar een bevestiging hiervan. Deze heb ik zojuist gevonden tussen de vele mails die ik van Tele2 krijg.Ik zag toen ook meteen dat bij nog 2 van mijn abonnementen op diezelfde datum eenzelfde SIM only verlenging voor 24 maanden is ingegaan (mijn gezin bestaat uit 5 personen en ik heb daardoor 5 Tele 2 abonnementen op mijn naam). Ik heb heb deze bestellingen echter nooit gedaan maar inmiddels is de annuleringstermijn voorbij. Daarom zou ik graag zien dat deze verlengingen terug gedraaid worden d
Ik heb een vraag over een onterechte abonnement verlenging en ik heb hierover al een aantal malen met het 1200-nummer gebeld maar daar wordt ik niet verder geholpen of er wordt beloofd dat er iemand contact met mij zal opnemen wat vervolgens niet gebeurt. Ook zou ik gebeld worden door een medewerker van de klachtenafdeling wat helaas ook niet is gebeurd.Daarom heb ik 12 dagen geleden een topic gestart (abonnement niet verlengd” ) waarop is gereageerd diverse moderators. Aan 2 hen heb ik op hun verzoek via een privé bericht nadere gegevens verstrekt. Ik heb een bevestiging gekregen dat deze gegevens zijn ontvangen en dat er snel actie zal worden ondernomen. En daarna is het helaas stil gebleven….Ik heb echt heel dringend een nieuwe telefoon nodig en wil dan ook verlengen bij Tele2 voor 24 maanden met telefoon. Dus als mijn onterechte SIM only verlengingen kunnen worden terug gedraaid dan ben ik geholpen en kan ik verder.
Hallo, Ik ben enige tijd geleden overgestapt van een andere provider op tele2. Na verlening van mijn huidige nummer kan ik niet meer in mijntele2 app/ accountant. Als ik een nieuw account maak geeft hij aan dat mijn nummer al gekoppeld is aan een ander accountant. Dit is een oud accountant waar ik niet meer inkom. Is het mogelijk om mijn nummer te ontkoppelen van dat accountant zodat ik hem kan koppelen aan mijn nieuwe account?Groetjes, Lisa Lankamp
Hallo allemaal,Ik ben nieuw op het forum en sinds 29 november 2022 klant bij Tele2. Ik ben overgestapt van een andere provider met nummerbehoud.Ik lees al een tijdje mee op het forum en ik lees verschillende topics over dataroaming (in de EU) die de eerste 2 maanden van je abonnement geblokkeerd is. Op jullie website staat dat internetten in het buitenland gewoon mogelijk moet zijn.Wat is nu de juiste informatie? Zit er inderdaad een blokkade op? En kan deze blokkade eraf? Ik ga binnenkort naar België en moet dan bereikbaar zijn en kunnen internetten. Als dit niet kan dan hoor ik dit graag want dan moet ik iets anders gaan regelen.Mijn telefoon staat overigens juist ingesteld, dus dataroaming aan, APN ingesteld op internet.tele2.nl en geen blokkade op dataroaming in mijn Tele 2. Ik heb het nog niet kunnen uittesten aangezien ik nog niet in het buitenland ben geweest sinds mijn overstap.Ik hoor het graag.groet, Danny
I just received my new phone + SIM. When i enter the SIM into the phone, there is no connection. Therefore i cannot activate the SIM via the new number.Plz help
Hello, i called to one pf the customer service yesterday but she doesnt speak english and she told me that I have to wait another 2 weeks for my refund. She did not give me enough information if they receive my cancelled order and process it for refund, could someone help me follow up and check the status of my refund. Someone that is really good in customer relations. Thank you.Arrianne
Hi!I used Tele2 sim card in the Netherlands and it worked perfectly. Now I am in Italy and I expected the sim to work here as well. But I am not able to make calls neother use Internet.I have already paid to Tele2 for 2 months in a row, so there must be no blockers. How can I fix this? Thanks
Hi!Ik heb bijna vier weken geleden bij jullie verlengd met toestel (I Phone 14 Pro 256 GB Gold). Er stond én er staat op de website 1 tot 2 weken levertijd. Dit was de reden dat ik ook voor de Gold en 256 GB toestel heb gekozen omdat dit toestel de snelste levertijd had en mijn huidige telefoon zo goed als kapot is. Heb je enig idee wanneer ik een mail kan ontvangen. Ik heb namelijk geen enkele terugkoppeling gehad dat het vertraagd zou zijn. Mijn ordernummer is: 77460380.Hopelijk kun je me helpen :)Met vriendelijke groet,Demi
Code *61*telefoonnummer # Of **61*telefoonnummer# Melding oproep doorschakelen Oproepen doorschakelen bij geen antwoord voor Alle basisservices Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. Via menu instellingen oproepen en dan meer instellingen dan Oproepen doorschakelen vervolgens spraakoproep:Kan gegevens niet lezen Netwerk- of SIM-kaartfout. Volgens de klantenservice ligt dit aan het toestel. Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld maar krijg bij het doorschakelen nog steeds dezelfde foutmelding. Ook als ik het plaats in een andere toestel. Tele 2 zegt dat dit een fout is bij Android. Nu heb ik vervolgens simkaart van T-Mobile in hetzelfde toestel gedaan en het doorschakelen werkt dan wel! Bij kpn Telecom heb je dezelfde probleem. Echter dan kun je via spraakgestuurd oproep het wijzigen. Bij Vodafone heb je ook dit probleem en hun zeggen dat de fout ligt bij het netwerk en kun je doorschakelen wijzigen via de klantenservice. Bij Tele 2 app kun je alleen doorschakelen via *21. Echt
Goedenavond, Ik heb via tele2 mijn reparatie gedaan bij Dynafix, vervolgens kreeg ik de melding dat het defect verholpen was en kreeg ik mijn telefoon retour. Het defect is niet verholpen en dynafix is niet te contacteren op een schappelijke manier. Ik wil graag tot een oplossing komen maar als dit niet mogelijk is neem ik juridische stappen door de koopovereenkomst van het toestel te ontbinden via de geschillencommissie. wat kunnen jullie voor mij betekenen om dit op te lossen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.