beantwoord

Nieuwe simkaart activeert niet

  • 1 January 2023
  • 2 reacties
  • 117 x bekeken

vandaag 1 januari 00.00 uur heb ik een nieuw sim-only abonnement bij tele2 afgesloten incl nummerbehoud. Ik heb simkaartje paar keer in uit gedaan en ook mijn telefoon paar keer uit aan maar blijf Geen bereik houden. Wel kreeg ik eerder al een sms dat pas 2 januari mijn nummer behoud in gaat. Hoe zorg ik er nu voor dat ik wel een geactiveerde sim kaart krijg? 

icon

Beste antwoord door eric 1 January 2023, 12:41

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het abonnement en de simkaart worden pas op de dag van de nummerportering geactiveerd. Dus vandaag nog je oude simkaart gebruiken en als het signaal op deze simkaart morgen wegvalt kun je hem verwisselen voor de nieuwe Tele2 sim.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @drgudema, ik had je vanmiddag ook op Twitter gesproken. Wat @eric zegt klopt helemaal en is eigenlijk hetzelfde wat ik daar ook aangaf. Morgen start je abonnement! 😊

Fijne avond allebei!

Reageer