F.A.Q.

Toestelverzekering bij Tele2

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 387 x bekeken
Toestelverzekering bij Tele2
Reputatie 7
Badge +12

Supergoed nieuws voor je telefoon: de Tele2 Toestelverzekering. 
 

Je bent natuurlijk onwijs zuinig op je gloednieuwe toestel, dus deze wil je dan ook laten verzekeren. Slimme zet! Maar wat als er iets gebeurd waardoor jouw toestel defect is?
 



Bij Tele2 kun je jouw nieuwe toestel nu laten verzekeren. In dit topic geven we je meer uitleg over de mogelijkheden voor een toestelverzekering, wat je moet doen als je een claim wil indienen en andere contactinformatie.

 

F.A.Q.
 

Alle voordelen op een rijtje

  • Dekking in de hele wereld 
  • Binnen 1 werkdag weer bereikbaar 
  • Reparatie of vervanging binnen een dag.  
    • Is dit onverhoopt niet mogelijk? Dan krijg je een leen toestel. 
  • Maandelijks opzegbaar 
  • Standaard of Uitgebreid

 

Wat valt er onder de verzekering?

We bieden twee verzekeringen aan:

  • Standaard verzekering
  • Uitgebreide verzekering

Standaard verzekering

  • Val-, stoot- en waterschade
  • € 7,95 p/m

Uitgebreide verzekering

  • Val-, stoot-, en waterschade
  • Diefstal (incl. zakkenrollen)
  • Gesprekskosten na diefstal (max. € 2000)
  • Accessoires
  • € 10,95 p/m

 

Ik wil een nieuw contract of mijn contract verlengen met daarbij een toestelverzekering. Hoe werkt dat?

Als je in de webshop je nieuwe abonnement samenstelt, vind je onderaan de eenmalige kosten het kopje 'verzekering toevoegen’. Je kunt hier kiezen voor 'Geen verzekering’, 'Verzekering Standaard’ en 'Verzekering Uitgebreid’.

 

Ik ben vergeten te kiezen voor een verzekering. Kan dit alsnog?

Aanvragen kan direct bij het kopen van je toestel. Heb je ’t al gekocht? Je kunt je nieuwe telefoon tot 30 dagen na aankoop verzekeren. Onze klantenservice regelt dit graag voor je.

 

Hoe lang zit ik vast aan de verzekering?

Je kiest zelf hoe lang je je nieuwe toestel wil blijven verzekeren. Toestelverzekering is maandelijks opzegbaar.

 

Kan ik een toestelverzekering afsluiten via de Tele2-omgeving?

Je kunt je toestelverzekering niet via de Tele2-omgeving afsluiten. Dit kan alleen in de webshop bij het afsluiten van een nieuw abonnement of bij een verlenging. Binnen 30 dagen na het afsluiten van je abonnement kan de klantenservice alsnog de toestelverzekering voor je toevoegen.

 

Hoe kan ik mijn verzekering aanpassen of opzeggen?

Jouw verzekering is gekoppeld aan je mobiele telefoon. Als je een ander of nieuw toestel gebruikt, geldt je huidige verzekering daar dus niet voor. Heb je een nieuw toestel? Sluit hiervoor dan een nieuwe verzekering af. Dit kan tot 30 dagen na aankoop van je telefoon.

Wil je de dekking aanpassen? Dat kan alleen van Uitgebreid naar Standaard. Daarvoor gelden dezelfde voorwaarden als voor het aanvragen van een nieuwe verzekering. 

 

Hoe kan ik schade claimen?

Heb je al een toestelverzekering en wil je een schade claimen? Dit kan online via deze pagina of per mail via claim@chubbverzekering.nl.

 

Ik heb een vraag voor Chubb. Hoe kan ik ze bereiken?

Heb je een vraag of wil je iets veranderen? Neem dan contact op met vraag@chubbverzekering.nl of bel +31(0)348462845. Niet tevreden over je oordeel van Chubb? Neem dan contact op met klacht@chubbverzekering.nl.

 

Meer informatie kun je vinden op onze website. Heb je nog andere vragen over toestelverzekering? Laat hieronder een reactie achter. We helpen je graag!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Geldt er ook nog een eigen risico als je een schade claimt?

Reputatie 7
Badge +12

Hi @eric dat is een hele goede vraag! Er geldt inderdaad een eigen risico. Eigen risico is afhankelijk van het toestel en daarmee de verzekering die een klant heeft. Ik zal volgende week navragen of er meer informatie beschikbaar gesteld kan worden! 

Reageer