Code *61*telefoonnummer # Of **61*telefoonnummer#
Melding oproep doorschakelen
Oproepen doorschakelen bij geen antwoord voor Alle basisservices Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.
Via menu instellingen oproepen en dan meer instellingen dan Oproepen doorschakelen vervolgens spraakoproep:
Kan gegevens niet lezen Netwerk- of SIM-kaartfout.
Volgens de klantenservice ligt dit aan het toestel. Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld maar krijg bij het doorschakelen nog steeds dezelfde foutmelding. Ook als ik het plaats in een andere toestel. Tele 2 zegt dat dit een fout is bij Android.
Nu heb ik vervolgens simkaart van T-Mobile in hetzelfde toestel gedaan en het doorschakelen werkt dan wel!
Bij kpn Telecom heb je dezelfde probleem. Echter dan kun je via spraakgestuurd oproep het wijzigen. Bij Vodafone heb je ook dit probleem en hun zeggen dat de fout ligt bij het netwerk en kun je doorschakelen wijzigen via de klantenservice.
Bij Tele 2 app kun je alleen doorschakelen via *21. Echter ik wil alleen doorschakelen bij geen gehoor. Dit lukt nu niet. Hoe kan dit opgelost worden?