Skip to main content

Alsjeblieft, dit is nu al bijna twee maanden bezig.

Uren ben ik kwijt geweest.

 

In het buitenland is mijn sim kaart niet actief. Ja, ik heb alles geprobeerd. Ik las ergens dat er een block staat op nieuwe abonnementen voor de eerste twee maanden (nog nooit van gehoord... en er staat op jullie site dat je direct kunt internetten in het buitenland...).

 

Kan er iemand alsjeblieft dit deblokkeren? Dit is enorm vervelend. 

npersoonlijke informatie verborgen door moderator]

Hey @Okokok, goed dat je bij de Community aanklopt! In bepaalde situaties wordt roaming in het buitenland inderdaad de eerste 3 maanden geblokkeerd. Ik heb deze zojuist voor je opgeheven, dus je zou zo verbinding moeten maken met een netwerk! Klik hier om te zien met welk netwerk je (handmatig) verbinding zou kunnen maken.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer