Skip to main content
Antwoord

Telefuture300

  • December 28, 2022
  • 2 reacties
  • 1238 x bekeken

In november is 9 euro afgeschreven voor een sms dienst van Telefuture, ik heb hier nooit gebruik van gemaakt en wil de kosten terug

Beste antwoord door WhTurner

Dat is een betaalde Franse dienst. Als je daarop googlet, zie je dat er meer dan acht jaar geleden al klachten over waren. Je moet je in ieder geval afmelden op payinfo.nl om verdere kosten te vootkomen. Of een terugbetaling kan gebeuren zonder bewijs dat je je niet per abuis hebt aangemeld, kan ik niet voorspellen.

2 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 28, 2022

Dat is een betaalde Franse dienst. Als je daarop googlet, zie je dat er meer dan acht jaar geleden al klachten over waren. Je moet je in ieder geval afmelden op payinfo.nl om verdere kosten te vootkomen. Of een terugbetaling kan gebeuren zonder bewijs dat je je niet per abuis hebt aangemeld, kan ik niet voorspellen.


Johrick van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Hi @robboer

Welkom op de Tele2 Community, wat @WhTurner aangeeft klopt inderdaad. Je kunt je afmelden via payinfo.nl, mocht je inderdaad kunnen aantonen dat je jezelf niet hebt aangemeldt voor de dienst, kan ik de kosten voor je vergoeden. Laat je het mij weten als ik dit voor je in orde kan maken? Dan ga ik meteen voor je aan de slag.

Groetjes

Johrick